M A N A F U *

MANAFU*

Digital Brand Integration


Am citit nu demult in IHT un articol preluat din New York Times despre o noua moda de product placement ce pare sa prinda in America. Compania Marathon Ventures a dezvoltat un sistem proprietar numit Digital Brand Integration (DBI) prin care reuseste sa introduca in filme (in special in seriale TV difuzate in reluare sau pe DVD-uri) produse care la filmari nu au existat in decor, dupa cum se vede in imagine.

In conditiile in care americanii (oamenii de publicitate si marketing) sunt obsedati/ speriati de efectul TIVO asupra telespectatorilor si vanzarilor, sistemul DBI vine ca o salvare.

Tags:

Fara comentarii

  1. victor says:

    asta n-ar fi nimic. dar sa faci insertii publicitare, de genul referiri clare la anumite marci, si in literatura? marketingul nu are limite, cateodata

  2. Cristian says:

    de asta nu am auzit ca ar fi un trend, desi imi aduc aminte ca intr-un volum al lui dan Brown apare mentionata o marca de masina… chiar ma gandeam cand am vazut “cat s-au scos astia!” si “or fi platit ceva pentru product placement?”

  3. luc says:

    eu am vazut pe genricul unui film – ceva nu foarte comercial, plasat in anii 70, deci fara rapperi si hennessy – pozitia de “product placement coordinator”…

  4. ovidiu says:

    Unii au mers chiar mai departe

Comentează