M A N A F U *

MANAFU*

Advertising: Cei mai dintre cei mai

Leo Burnett ramane in topul creativitatii si al strategiei, la fel McCann nu si-a pierdut statutul de “cea mai dorita agentie”, iar NextCap isi consolideaza imaginea pe piata – arata editia 2006 a studiului AdMarket, initiat de RAAA, realizat de D&D Research si sprijinit de Campaign.

O parte dintre clasamentele din studiu au fost deja publicate in Campaign Iunie, urmand ca in iulie sa apara un nou articol bazat pe datele cercetarii.

Iata si cateva informatii (primele 5 locuri) din clasamentele aparute in Campaign iunie. In revista, veti gasi Top 10 + alte informatii si tendinte din studiu.

Top of mind
Agentia %
BV McCann Erickson Advertising 22,0
Leo Burnett&Target 20,6
Ogilvy Group 8,6
Graffiti BBDO 6,2
Saatchi & Saatchi România 4,3

Agentii cu cea mai mare notorietate
BV McCann Erickson Advertising 94,9
Saatchi & Saatchi România 93,5
Ogilvy Group 93,5
Leo Burnett&Target 93,5
Graffiti BBDO 93,5

Cele mai creative agentii
Leo Burnett&Target 47,2
Next/Cap Advertising 11,2
BV McCann Erickson Advertising 10,7
Headvertising 4,7
Tempo Advertising 3,7

Agentii puternice la strategie
Leo Burnett&Target 21,0
BV McCann Erickson Advertising 15,4
Next/Cap Advertising 6,5
Graffiti BBDO 5,6
Ogilvy Group 2,8

Cele mai reusite campanii
Campania Optiuni
Unirea 37
Altex 23
Bergenbier 12
Orange 12
Pepsi 11

Tags:

Comentează