MANAFU*

Abonamente Evensys

Personal: Quo Vadis?

Inca de la inceputul anului ma tot gandesc daca sa imi pozitionez blogul intr-o zona bine delimitata (sau macar limitata) sau sa continuu sa scriu despre orice. Am lansat pe blog intrebari legate de pozitionare de doua ori pana acum (aici si aici).

Am schimbat chiar look & feel-ul blog-ului la inceputul lunii iunie, adaugand o serie de categorii in care sa imi incadrez post-urile (desi search-ul pe categorii s-a dovedit a fi o catastrofa!).

Acum sunt pe punctul de a relansa blogul, cu o noua identitate (deocamdata tot pe platforma Blogger.com), si am inceput sa ma gandesc din nou la pozitionare.

Am un numar din ce in ce mai mare de vizitatori. Ieri mi-am batut toate recordurile de audienta (572 de unici, conform StatCounter). Ar fi intelept sa ma (re)pozitionez in contextul cresterii audientei? De ce sa schimb ceva care merge? Sau totusi ar trebui sa-mi definesc cumva identitatea online?

Astept propuneri si daca aveti putin timp, va invit sa dati click-uri in noul sondaj postat pe coloana din dreapta. Sunt acceptate raspunsuri multiple.

Tags:

Fara comentarii

  1. Radumi says:

    Trebuie sa recunosc ca esti in top 5 bloggeri pe care-i citesc frecvent…dar nu am un motiv anume…pur si simplu simt ca ai atitudine indiferent de subiect.Asa ca nu vad de ce ce trebuie sa te ‘repozitionezi’ in functie de numarul si preferintele cititorilor tai. Be yourself!

  2. Catalina says:

    Din datele problemei lipseste un capitol esential: “objectives”. Relansare/(re)pozitionare/refreshare – da’ de ce? Pentru ca audienta creste?!

  3. Cristian says:

    catalina,intrebarea mea e: am nevoie de un obiectiv pentru blog? adica aceasta intrebare are legatura cu cea despre pozitionare. trebuie sa ma repozitionez (clar fata de/ in relatie cu un obiectiv)nu stiu inca daca trebuie sa caut un obiectiv sau nu.

  4. Cristian says:

    Radu,Mersi. Ma bucur ca ai deschis dialogul. Poate vorbim si noi la un moment dat. Am o idee pentru tine/ mine…

  5. Flash says:

    Eu intru pentru ca imi place ce scrii, dar daca tu scrii ce vreau eu ce facem ?:D … Scrie ce iti place,nu te conforma dupa ce ne place noua, sunt chestii care ne plac doar unora dintre noi si sunt altele care le plac altora…Ar trebui sa scrii ce te intereseaza si ce te defineste, nu ce ne place noua .. si pe langa asta de ce vrei tu neaprat sa ai un obiectiv.. ?

  6. Catalina says:

    Nu vreau sa par carcotasa de tip semiotic, dar nu se poate fara obiectiv. Si “nu vreau sa am nici un obiectiv” tot obiectiv ramane si de aici o anumita pozitionare. Cred ca intrebarea corecta ar fi: “e un blog personal (as in scriu ce cand cum am eu chef) sau e un blog corporate (as in de promovare a brandului Manafu – si de aici demersul si mai simpatic – “ce e brandul Manafu si unde se pozitioneaza el?”)”

  7. fry says:

    ca sa-i raspund Catalinei eu ti-as sugera sa ramai in zona de blog personal, pentru ca once you’ll go corporate you’ll tend to go very political (hence boring…).plus ca ai putea sa te muti la Novac, for a change 🙂

  8. Cristian says:

    Catalina, ai dreptate si acum asa cum ai avut dreptate si prima oara.Cred ca multi dintre noi tin bloguri fara un obiectiv declarat…Sunt unii insa care vor sa isi faca noi prieteni.Altii care vor sa gaseasca alte persoane cu aceleasi pasiuni/ interese.Altii care vor sa se faca cunoscuti.Altii care vor sa se angajeze.Altii care vor sa fie mereu in atentia lumii.Altii pentru ca au ceva de spus si nu au avut un alt loc in care sa o faca.Altii pentru ca vor sa ofere o alternativa la celelalte media.Si cred ca mai sunt si alte motive (OBIECTIVE)…Eu am mai spus si spun si acum, blogging-ul personal (fara obiectiv clar) va disparea, nu total, dar nu va mai fi la nivelul asta de acum.Eu cumva vreau sa anticipez momentul respectiv si sa imi gasesc respectiv. La urma urmei sunt pre batran sa mai scriu pentru ratoni, pisici si veverite… :o)Si inca ceva… prin blog corporate eu inteleg blogul unei companii si nu blogul unui om (care lucreaza intr-o companie).Catalina!…

  9. flash says:

    eu nu stiu … cum dupa jumatate de an .. din conceptul de blog, acum se discuta doar despre corporate si despre bani si firme si brand-uri …

  10. Gabriel Nita says:

    Personal, n-am nici un chef de brandul Manafu. Ma multumesc cu blogul actual :)Bineinteles, daca la fiecare 20 de posturi citite si 10 comentarii postate imi promiti ca am sansa sa castig un premiu baban… ma mai gandesc!

Comentează