M A N A F U *

MANAFU*

Advertising: Graffiti are un nou GM

Graffiti BBDO isi intareste linia de atac

Bucuresti, 28 august 2006 – La implinirea a 15 ani de activitate pe piata romaneasca de comunicare, Graffiti BBDO isi consolideaza pozitia de jucator de top, in permanenta conectat la noile valuri ale publicitatii, printr-o infuzie de forte proaspete. Ofensiva Graffiti BBDO va fi condusa incepand din aceasta luna de Catalina Cernica, din pozitia de Managing Director.

Graffiti BBDO trece in prezent printr-un amplu proces de consolidare a resurselor si atragerea celor mai bune talente de pe piata, in linie cu obiectivul de a livra partenerilor sai solutii creative cu impact la nivelul performantelor de business ale brandurilor aflate in portofoliul agentiei. Forte proaspete se vor alatura echipelor de seniori din principalele departamente (Creatie, Strategie, Client Service, Productie) – oameni cu valoare profesionala recunoscuta in industrie si avand un potential clar de a dezvolta conturile agentiei.

Catalina Cernica, noul lider al echipei, este un “produs 100% Graffiti BBDO”, unul dintre cele mai bune exemple ale viziunii BBDO de a creste si sustine membrii de valoare ai echipei. Acest “proces” a inceput in 1997, cand Catalina s-a alaturat echipei de Client Service, pe care a si coordonat-o in ultimii doi ani din pozitia de Client Service Director.

Sursa: Graffiti BBDO

Tags:

Fara comentarii

  1. un_produs_BBDO says:

    si eu care am vrut sa scriu de mai bine de 2 saptamani despre aceasta schimbare pe blog, dar mi-am spus ca poate este inca secret.ai scris tu iar. succes catalinei si cred ca managementul a facut alegerea corecta 🙂

  2. Cristian says:

    nu esti singurul care a aflat de numire inainte de acets comunicat, dar sunt sigur ca esti printre cei care au aflat de la sursa imediat dupa numire.

  3. varabiescu says:

    pai da, mereu sa fii tu primul, inca mai astept sa iti exerciti dreptul la replica pe ultimul meu post 🙂

Comentează