MANAFU*

Abonamente Evensys

Online: Internetul merge mai departe

In ultimele trei luni, comunitatea jucatorilor si privitorilor de pe Internet a fost cuprinsa de o efervescenta nemaiintalnita, dezbatuta in fel si chip (mai mult) pe bloguri si chiar in media. Deja prognozele de la inceputul anului privind publicitatea online s-au schimbat de cateva ori asa cum s-a modificat si numarul utilizatorilor de Internet de la o luna la alta. La unison cu publicitatea online, publishing-ul online pare a fi in prag de revolutie, septembrie si octombrie fiind lunile in care vom fi dati pe spate de o avalansa de proiecte noi (a se citi site-uri). Am auzit ca sunt in proiect 5 MySpace-uri, iar astazi intr-o discutie cu pe aceasta tema, un antreprenor pe Internet imi spunea: “Fie ca cel mai bun sa castige!” “Asa sa fie!” – am raspuns eu.

In toata aceasta valtoare, BRAT iese la rampa si anunta ca s-a hotarat sa porneasca in cele din urma un deja foarte vechi proiect: un sistem de masurare a traficului online. Initiativa BRAT apare si in preajma unei discutii intre diversi jucatori online (agentii, brokeri, publisheri) pe marginea lansarii unui studiu despre Internet.

Evenimentul Zilei a publicat ieri un articol despre intentiile BRAT, putin cam vagi dupa elanul cu care si le-au anuntat, care ridica o serie de intrebari mai ales la capitolul costuri si finantare, caci sumele vehiculate sar de 100.000 de euro.

Gasiti mai jos o serie de post-uri pe tema studiului independent si a initiativei BRAT:

Tags:

Fara comentarii

  1. varabiescu says:

    Cred ca acest subiect a devenit unul dintre cele mai mediatizate subiecte de business de pe blogurile blogosfererei.va avea loc o intalnire saptamana viitoare cel mai probabil in care face to face vom decide urmatorii pasi ai proiectului. cu siguranta, la anul vom avea un studiu independent, platit pe internet.

  2. Cristian says:

    cine il va manageria?

  3. varabiescu says:

    pai daca lumea se va aduna la o masa rotunda, se va alege democratic un consiliu de administratie banuiesc imparit 50%/50% intre publish-eri si agentii/clienti.se va face o echipa de lucru care va realiza acel caiet de sarcini, se va face o licitatie “publica” in urma careia toti membrii vor decide castigatorii.asa mi s-ar parea mie firesc.

  4. Cristian says:

    eu am auzit ca unii playeri ar sustine mai degraba un proiect independent (chiar si de BRAT)

Comentează