M A N A F U *

MANAFU*

Personal: Intamplari adevarate

Imi place campania Mastercard “Priceless”. Cred ca e una dintre campaniile care pot face o istorie lunga, ideea din spatele “priceless” lasand loc pentru multe abordari creative.

Dar lasa loc si de multe pericole atunci cand agentia o trateaza facil.

In aeroportul Charles de Gaulle din Paris exista o reclama din campania “Priceless” postata pe un panou, in vecinatatea bandei rulante pentru bagaje, cu tagline-ul “Getting lost in Paris. Priceless”.

Nu sunt un mare fan al Parisului, asa ca acest tagline nu m-a “afectat” prea tare. Ce m-a afectat insa foarte tare a fost ca unul dintre bagajele mele (cel cu hainele mele) nu a aparut pe acea banda rulanta. Dupa ce a plecat toata lumea am stat vreo jumatate de ora langa banda privind in gol spre panou, sperand ca totusi bagajul meu o sa apara.

Nu a aparut. La Paris erau 18 grade si ploua. De fapt, a plouat cat am stat acolo. Iar eu veneam de la Havana, unde erau peste 30 de grade.

Am fost nevoit atunci sa inaugurez o noua geanta si un nou set de haine (de toamna), apeland la cardul meu de nepretuit in asemenea situatii. Visa.

Tags:

Fara comentarii

  1. Pirahna says:

    esti un norocos

  2. Tony says:

    Aceasta patesti daka zbori cu “Air Chanse”…pardon “Air France”:) Deja e regula ca AF sa piarda bagaje,sa supraaglomereze zborurile, sa pierzi conexiuni din cauza lor etc.Asa ca daka zbori cu Air Chanse,ai sansa sa ajungi sau…

Comentează