M A N A F U *

MANAFU*

Marketing: Ce ne omoara astazi

Am auzit in ultimele zile doua nemultumiri legate de service-ul (ce trebuie) asigurat post-vanzare. Intr-un caz era vorba de un televizor, in celalalt de un utilaj. In ambele cazuri insa cei ce urmau sa asigure service-ul nu mai raspundeau la telefon sau cautau subterfugii ieftine.

Reprezentantii unui mare importator auto imi spuneau recent ca desi se bucura de vanzarile masive , se intristeaza putin cand se gandesc la serviciile post-vanzare. Exista astazi o criza de “mesteri” si o lipsa a seriozitatii nemaiintalnite. Si nu doar in zona auto.

Situatia asta ma face sa ma gandesc ca in curand cea mai mare provocare a brandurilor va fi asigurarea garantiei si nu produsul in sine, ambalajul, pretul sau promovarea.

PHOTO: BROKEN WINDOWS/ KROWDOG

Tags:

Fara comentarii

  1. Gabi Nistoran says:

    Teoretic, era important dintotdeauna.

Comentează