M A N A F U *

MANAFU*

Advertising: Ce ne facem cu YouTube?

Intr-un fel sau altul publicitatea va pune stapanire pe YouTube. Exista deja initiative de advertising traditional “deviat” spre YouTube (vezi Tea Partay), dar si altele customizate pe medium (vezi Paris Hilton sau Diddy TV). Si la noi cred ca putem gasi cateva exemple daca ne chinuim putin. Uite, de exemplu, clipul “Ghita” al Cleopatrei Stratan a functionat excelent ca spot de promovare pe YouTube. Clipul (impreuna cu alte versiuni) a inregistrat in jur de 1 milion de vizualizari pe YouTube.

Am gasit pe un blog un clip (nu stiu daca il pot numi chiar spot) de promovare pentru numarul 4 al revistei Omagiu. Credeti ca ar putea functiona bine ca promo pentru publicatie?

Tags:

Fara comentarii

  1. Buddha says:

    Clar poate fi folosit in astfel de scopuri … e o metoda de promovare la nivel mondial … Ramane de vazut cum vor rezolva cu drepturile de copyright …

  2. Razvan Antonescu says:

    Folosirea este chiar indicata si poate fi folosita pentru orice. Ia de exemplu Scrybe care a fost prezentat in weekend pe Techcrunch si a folosit YouTube sa isi promoveze un film demo. Google a folosit pentru Google Checkout, google video ca sa puna promouri si tutoriale. Dap, the future is there

  3. Florin Grozea says:

    Chiar zilele acestea discutam cu colegii mei despre oportunitatea lansarii unui canal media Hi-Q si/sau MOF Records prin intermediul YouTube. Gand la gand cu bucurie!E unul dintre canalele de promovare ale viitorului.

Comentează