M A N A F U *

MANAFU*

Advertising: Noul Sony Bravia. Spotul

Citisem inca de la sfarsitul lunii iulie in Campaign UK despre noul spot Sony Bravia si “nebunia” de a improsca cu vopsea o cladire turn din Glasgow. Spotul a costat 2 milioane de lire sterline, din care numai exploziile au costat un milion. Gasiti mai multe detalii, making-of-ul si spotul la rezolutie foarte buna aici.

Tags:

Fara comentarii

  1. bogdanlebu says:

    spectaculos… cam la ce valoare se poate ridica o asa productie?

  2. nenorocitu says:

    Nu stiu cat de tare e spotul in sine, insa evenimentul a fost foarte bine gandit creand foarte mult PR pentru Sony Bravia astfel incat parca spotul nu e decat un fel de bonus.PS: care e treaba cu clovnul?

  3. boo says:

    mie imi place spotul.imi aminteste foarte mult de asta 🙂

  4. Corwin says:

    Ce mi-a placut cel mai mult a fost ca in loc de ceva CG (care poate ar fi iesit mult mai spectaculos) au ales calea traditionala… Chiar ma intreb cate dintre spoturile “spectaculoase” recente au in spate o poveste la fel de interesanta care poate sa fie ea in sine o metoda foarte buna de promovare… Si mie mi-a adus aminte de exploziile produse de familia Loizeaux. Chiar ma asteptam sa vad cladirea aia prabusindu-se dupa atata culoare 🙂

  5. Arhiduke says:

    Colours like no other pe ecrane Samsung. Stiati ca Sony nu produce asa ceva, ci doar asambleaza?

Comentează