MANAFU*

Abonamente Evensys

Marketing: Rebrandigul e la moda!


Iata doua exemple aflate recent: Cisco, via Advertising/ Design Goodness si Fiat, via Jobsessive.

Tags:

Fara comentarii

  1. Subiectiv says:

    pe aia de la CISCO o stiam. in schimb, in ceea ce o priveste pe cea de la FIAT, o preferam pe prima din 2005 🙂 parerea mea 😀

  2. Ciprian Gavriliu says:

    Fiat au o strategie mai neobisnuita privind identitatea vizuala. O decizie foarte inspirata este pastrarea fontului folosit inca din 1901.

  3. Gabi Nistoran says:

    A nu se intelege ca FIAT si-a schimbat sigla atat de des. Ei foloseau de mult timp sigle diferite pt diverse modele, si cred ca doar le-au imbunatatit putin in ultimii ani.

  4. Gabi Nistoran says:

    A nu se intelege ca FIAT si-a schimbat sigla atat de des. Ei foloseau de mult timp sigle diferite pt diverse modele, si cred ca doar le-au imbunatatit putin in ultimii ani.

Comentează