M A N A F U *

MANAFU*

Misc: O intrebare pe zi (7)

Ce efect au feed reader-ele asupra publicitatii online?

[Am peste 100 de abonati la blogul meu in Bloglines. Deci ma gandesc ca 100 de persoane nu ma viziteaza direct, nu vad cum ma joc cu culorile link-urilor sau cu layout-ul. Daca as avea un banner, 100 de oameni din cei 400-600 de vizitatori zilnici nu ar vedea reclama respectiva. Si in plina ascensiune a RSS-ului, ma gandesc ca efectul e mult mai mare in cazul unor site-uri de continut de renume!?]

Tags:

Fara comentarii

  1. Andrei Crivat says:

    Eu sunt abonat la rss-ul tau. Cu toate astea, cand apare un post nou in rss, imediat intru sa-l vad pe pagina. Probabil ca mai sunt si altii care procedeaza asa.

  2. Anonymous says:

    N-ai incotro, pentru ca Manafu nu are decat snippets in RSS (din pacate). Personal, daca nu e vreun titlu bomba, las sa se stranga mai multe si vizitez abia atunci. As prefera sa le citesc totusi in reader.

  3. Subiectiv says:

    exista posibilitatea – chestie pe care o folosesc si publicatiile romanesti – de a da doar o bucata din stire. Realitatea lasa doar subtitlul ca text in stire, antena3 lasa trei rinduri etc. prin urmare, cititorul e obligat sa dea click pe titlu in reader. in cazul tau e acelasi lucru.

  4. Bogdan Zarchievici says:

    Pe de alta parte, poti introduce reclame *doar* in feed-urile RSS.

  5. Florin Grozea says:

    E o intrebare retorica, mai mult, nu-i asa? Pentru ca in Reader apar doar primele 200 (?) de caractere, daca ti se pare interesant, apesi pe link si intri pe site.Eu asa fac. Si folosesc Google Reader, daca intreaba cineva.

  6. Arhiduke says:

    eu ii citesc zilnic pe cei din feed-ul meu. El este doar ptr a ma atentiona ca ai postat. asta nu inseamna ca citesc de-acolo, mai ales ca formatul e nesuferit la bloglines

  7. enciu says:

    *nu-mi place ca nu-s full post in feed reader, dar intru pe site cand se aduna mai multe*si eu am uneori mai multi readeri de pe rss decat vizitatori zilnici 😛

  8. mindwar says:

    prefer sa citesc articolul direct din feed.toata treaba asta cu rss-ul e folositoare tocmai pt cei ce n-au timp sa intre pe 100 de site-uri cate urmaresc sa citeasca insemnarile.snippets sunt ok. iti dai seama de obicei daca vrei sa citesti postul/articolul din ele si atunci poti decide daca deschizi sau nu site-ul. dar for the love of god NU VREAU reclame pe feed.

  9. Anonymous says:

    Am vazut pe unele saituri posibilitatea de a opta intre un feed cu articole complete “aditivate” cu reclama sau un feed cu stiri pe scurt dar fara reclama.

  10. emi says:

    eu urmaresc cam 500 blog-uri cu google reader. si intru pe blogurile respective doar atunci cand nu vad postul complet in feed. ma enerveaza la culme, god damn it! daca vor sa faca bani, sa bage ad-uri in feed (yeah, stiu, they already do it :))

  11. Cristian says:

    e adevarat ca in reader vezi doar primele x sute de caractere din post si ca de cele mai multe ori vizitezi blogul pentru textul integral, deci te expui publicitatii.exista insa multe posturi foarte scurte, care nu depasesc limita de semne impusa de reader’ deci le poti ‘termina’ in reader.apoi, ce vezi in reader iti poate da o idee fata de intrgul continut, iar daca nu te-a convins intro-ul nu mai mergi sa verifici si restul.am vorbit din experienta mea.si ca sa duc mai departe intrebarea: vedeti o dezvoltare a advertising-ului in feed reader? (bannere, reclama contextuala, text ads…)

  12. nwradu says:

    Pe Blogger poti insera codul de reclame si in feed si banuiesc ca apar reclamele. Daca folosesti un alt feed, de ex FeedBurner, poti insera reclamele si acolo.Parerea mea este ca feed-urile “short”, care iti arata doar cateva cuvinte, nu sunt bune. Decat daca scrii ceva interesant rau in primele cuvinte, dar daca nu, nu vei convinge pe cineva sa intre sa citeasca tot articolul.

  13. jders says:

    Ipocrizia la ea acasa la toti cei care au comentat mai inainte. Sau mai sint si unii internauti neincepatori care vad publicitate pe internet ? Hai sa fim seriosi. Toata lumea care s-a dat pe internet in ultimii ani a aflat de blocarea publicitatii si de diversele tehnici (fisier “hosts”, AdBlock in FireFox, extensii pt. Maxthon, etc.) cu care publicitarii sint facuti sa-si inghita singuri flash-urile tipatoare. Cu RSS-ul lucrurile stau la fel. Exista si acum clienti RSS care permit blocarea publicitatii pe baza de filtre. Anul viitor nu va mai exista client RSS care sa nu aiba asemenea facilitati. Iar 100 de abonati in Bloglines nu inseamna nimic. Multi se aboneaza, putini citesc. Ia cere tu intr-un post sa dea un semn abonatii din Bloglines si o sa ai o surpriza (neplacuta) garantata.

Comentează