M A N A F U *

MANAFU*

Media: Miscare strategica?

Nu am citit inca numarul specialPerson of the year” realizat la fiecare final de an de catre Time. O sa il caut la chioscuri, e un numar care merita citit in hard copy.

Am remarcat insa ca Time a facut cea mai inteligenta miscare de PR in blogosfera mondiala. Am intrat acum (20.50) de curiozitate pe Technorati sa vad ce s-a scris despre acest special issue si pana sa apuc sa scriu ceva in search engine, am observat ca “Person of the year” este intre top tags.

Time spune ca tu esti “persoana anului”. Tu, pentru ca tu esti cel care a contribuit dezvoltarea Internetului (prin blogul tau, prin contul de pe Flickr sau cel de pe YouTube, prin prezenta pe MySpace etc).

Nu vom sti insa niciodata daca Time a luat aceasta decizie gandindu-se si la PR-ul pe care il poti genera chiar tu, persoana anului in 2007.

Tags:

Fara comentarii

  1. Florin Grozea (Hi-Q) says:

    http://www.hiq.ro/blog/florin/?p=281>>&gt; Manafu observa ca este si o miscare de PR <<<

  2. Bogdan Gavrila says:

    Oare la ce s-au gandit cand l-au pus pe Hitler pe coperta?PR in randul nazistilor sau al evreilor?Cred ca decizia a fost influentata de multe criterii, si apropo de asta, eu am aflat prima data de la TV si nu din blogosfera – de asemenea, foarte multe canale TV din state au preluat stirea si au catalogat coperta drept “controversata” – si acum, daca e sa privim in 2006, nu prea au fost personalitati de remarcat (scandaluri de la finala Cupei Mondiale, la conducerea ONU, razboaie, rapiri, etc).De asemenea, coperta e o reclama mascata la YouTube – noi nu suntem nativi si nu putem percepe nuanta – “The person of the year is You” because “You broadcasted yourself” 🙂

  3. valy8851 says:

    eu o ştiu din 13 de pe RSS, de când o avut loc întâlnirea lui Bil Gate cu Blogerii. Care TV?Dacă citeai atent sesizai aspectul cu săritul rândului la personalităţi măreţe şi deformatori de opinie şi făcători de locuri de muncă!Şi că itrăm în ‘post Mail Man era’.Dacă jurnaliştii nu mai fac feedback ci dau comenzi atunci inginerii schimbă comanda socială în feedback şi reglează sistemul la loc.

  4. yanush says:

    Salut.După cum unii dintre voi deja ştiu, eu cam scriu despre blogosferă 🙂 .Am propus, în interes personal – dar s-ar putea să vă intereseze şi pe voi, un sondaj asupra blogurilor din Ro.Îl găsiţi în pagina: http://mariusianus.marte.ro/?page_id=11Important: parola e 1900toamnaSînt acolo şi ceva explicaţii.Vă rog să intraţi, să votaţi şi să – cu scuzele de rigoare – plimbaţi ursul.Pentru că nu ştiu ce ţeavă îmi asigură cei de la xhost.Puteţi adăuga şi voi bloguri, folosind “formula magică” pe care o găsiţi în pagina aia.Cele bune,Marius Ianuş

  5. Dan says:

    Cine mai citeste versiunile tiparite de ziar? Pe la inceputul lui 2006 as fi spus ca no way nu va muri printul. La cateva luni dupa si vreo 10Km deasupra Europei, citeam NYT si m-am trezit cautand link-uri in articole pe care sa click-uiesc!!!Atunci am realizat ca, cel putin pentru mine, versiunea print a oricarei publicatii devine inutila. Nu mai imi ajunge viziunea unui singur autor si caut referiri conexe la alte surse. Stilul in care citesc a devenit o plimbare din link in link si search-uri in Google. Cred ca ‘miscarea’ celor de la Time e printre ultimele zvac-uri. PR indeed. Big time!Dar nu, sa nu fiu inteles gresit, nu dau pasarea din mana pe cioara de pe gard. News feed-urile profesioniste nu le dau pe filmulete din YouTube sau bloguri. Renunt insa la versiunile print. Genial asadar:’Web 2.0 harnesses the stupidity of crowds as well as its wisdom. Some of the comments on YouTube make you weep for the future of humanity just for the spelling alone, never mind the obscenity and the naked hatred.’

Comentează