M A N A F U *

MANAFU*

Marketing: Pepsi te vrea designer

Intr-un episod din The Apprentice, concurentii aveau ca proba desenarea unui nou ambalaj pentru un sortiment de Pepsi. Mi s-a parut o super idee pentru un produs de masa acum in plina “revolutie a consumatorului” (cand se spune ca noi detinem brandurile si nu corporatiile).

Am vazut astazi ca Pepsi a pornit concursul “Design Our Pepsi Can“, bazat pe ideea de mai sus. Pacat insa ca este destinat doar rezidentilor din SUA.

Fara comentarii

  1. CRISTI ROMAN says:

    Ok, stiu ca se vrea ceva original, care sa socheze, etc.Dati-mi voie sa nu ma iscriu in trend si sa apun ca mie nu-mi place acest model.

  2. IDEE says:

    exact, evident manipularea celor anti-consum si anti-corporatie prin idei de genul brandul el al vostru, cine a zis ca-i al nostru, jucati-va cu el… numai profitul e al nostrunimic mai mult decat o escaladare a mijloacelor de maximizare a consumului

  3. dina says:

    Foarte tare ideea. Am vazut episodul din The Apprentice, dar tin minte ca echipele au venit cu idei slabute. Mai ales aia cu sticla in forma de glob pamantesc.That’s what I call activation.

Comentează