M A N A F U *

MANAFU*

Online: Imitatio in integrum

Se tot vorbeste la noi de imitare/ furt/ inspiratie in web design si de cele mai multe ori, probabil, motivatia gasita tine de resurse limitate/ pregatire adecvata/ lene. Dar cum poti sa explici asemanarea izbitoare a noului AOL.com cu Yahoo?

Ma intreb cum s-au dus cei de la AOL cu design-ul la aprobat. Ce au spus? Cum l-au motivat?

[via]

Tags:

Fara comentarii

  1. Catalin says:

    Citeam pe undeva ca angajatii AOL numesc versiunea beta “The Yahoo portal” 🙂

  2. Sabrina says:

    Ce au spus? Cum l-au motivat? Asta ma intreb si eu de fiecare data cand vad doua siteuri/reclame/campanii care se “aseamana” izbitor. Cum explica oamenii aia ideea? Se prefac? Se poarta ca si cum ar fi ideea lor originala? I never know

  3. Lucian S. says:

    Nu prea ii intereseaza, probabil. Cine mai foloseste AOL? In general persoane fara prea multa cultura web (pentru ca altfel, nevoia ii forta sa aleaga alt provider mai performant).

  4. Cristian says:

    @ sabrinaeu chiar caut un raspuns! ma gandesc ca poate o data o sa fac si eu ca AOL si caut o scuza buna de acum… :-)@ luciannu conteaza! ce conteaza este ca un site copiaza un altul. si pe deasupra e si un site foarte cunoscut.

  5. meke says:

    Poate mizeaza pe faptul ca nu se stie cine a copiat pe cine.Adica cel care striga mai tare in piata aglomerata a informatiilor on-line, ala pare sa spuna adevarul.E adevarat? :P…sau se stie la scara larga ca AOL a copiat Yahoo si nu invers?(Zic asta din perspectiva americanului de rand)

  6. Cristian says:

    Yahoo este cel mai vizitat site in US si cred ca din lume. AOL este pe locul 12 in US. Deci vorbim de doua site-uri foarte cunoscute.Yahoo s-a relansat acum un an cu noul homepage, AOL e pe cale sa.Cred ca aceste info arata clar oricui cine a copiat pe cine.

  7. Mihai G says:

    Nu stiu acum cat de important este faptul ca se copiaza look-ul dar mi se pare mai important ca se copiaza si/sau functionalitatea.Trebuie sa realizam ca traim intr-o lume a clonelor si ca ce va diferentia un site de altul va fi inovatia continua si capacitatea de adaptare la astfel de situatii.Eu daca as fi Yahoo as schimba look-ul si as face public ca daca AOL vrea si el sa arate ca “noi” putem sa ii trimitem sursele.

  8. tux says:

    You must be kiddin’.

  9. Florin says:

    astia care va intrebati asa intrebator v-ati gandit ca poate brieful suna ceva de genu: ‘vrem sa arate ca yahoo’foarte hazliu sa puneti intrebare asta cand in romania majoritatea proiectelor se dezvolta similar , cloneba chiar unii isi fac renume din asta

Comentează