M A N A F U *

MANAFU*

Marketing: UPC si schimbarea la fata

Tot pentru arhiva blogului, consemnez cu intarziere rebrandingul UPC care va costa 2 milioane de euro.

Logo-ul vechi chiar imi placea si iesea destul de bine in evidenta. Cel nou ma duce putin cu gandul la RCS-RDS, ambele identitati utilizand un font simplu, fara pretentii. De altfel, simplitatea tipica Orange pare a fi la moda acum in telecom, un exemplu recent fiind aici rebranding-ul AT&T (care a costat un miliard de dolari). Simplitatea nu are continuitate si in icon-ul UPC, in care vad un cos cu oua.

UPDATE: Nu am spus mai sus ca icon-ul UPC ma duce cu gandul la cel realizat de Shift Design pentru Sociedade de Desenvolvimento do Norte da Madeira. Am vazut apoi la ca si Adrian e de aceeasi parere.

[imagine via Sergiu Biris]

Fara comentarii

  1. Alexandrescu says:

    Eu sincer vad o planta carnivora… Mai ales in flashul de la ei de pe site cu animatia logo-ului. Crezi ca trebuie sa consult un psihiatru?:)

  2. Anonymous says:

    … sau un fund de cotzofana exotica!

  3. eddie says:

    Abia astept primele crize de epilepsie provocate de acest logo ^^

  4. gabi nistoran says:

    cele 2 milioane includ productia publicitara (1 milion), costurile de media ale campaniei de advertising si redecorarea sediilor/casieriilor. cred ca e bine de mentionat.

  5. Cristian says:

    si miliardul ala de la at&t tot pe astea cred ca s-a dus, nu?

  6. krigton says:

    cine face rebrandingu’?

  7. gabi nistoran says:

    Cristian – probabil ca da.krigton – identitatea a facut-o Venture Three si a fost adaptata pt Romania de Re:ply, din ce am vazut in presa.

  8. Online poker says:

    E tare logoul asta… BEST REGARDS

Comentează