M A N A F U *

MANAFU*

Online: Una dupa alta


Maine piata agentiilor interactive se va imbogati cu inca una. Respect embargoul si astept anuntul oficial. Pana atunci insa vin cu o stire putin mai veche, de vreo doua saptamani, care a trecut oarecum nebagata in seama.

Pe 19 februarie, agentia de comunicare online Carnation, din Ungaria, si-a anuntat oficial prezenta in Romania. Ce mi-a atras atentia a fost cifra de afaceri: 5 milioane de dolari in 2007 si se asteapta la 7 milioane de dolari pentru 2008.

UPDATE: Iulian da stirea lansarii Zed Digital in Romania, agentia interactiva a ZenithOptimedia. Cristi Parvan scrie aici manifestul agentiei, iar mai sus e teaser-ul anuntarii Zed.

In aceeasi nota cumva, Dorin Boerescu a anuntat ieri oficial pe blogul sau lansarea Hyperactive si echipa sa.

Fara comentarii

  1. Dorin Boerescu says:

    sa vezi ce sediu au in budapesta – demential! – am fost anul trecut acolo.Deocamdata doar tatoneaza piata din .ro – m-am vazut cu ei acum cateva saptamani cand au venit pe aici in prospectie – nu foarte profesionist facuta, dealtfel.una peste alta cinste lor! tipul care a infiintat compania e un tip foarte misto care a avut viziune la momentul potrivit.

  2. Iulian Toma says:

    Cristi,La noi nu exista decat notiunea de embargo in comunicare. In realitate avem doar comunicate pentru publicare imediata. Emargo este doar atunci cand cineva trimite inclusiv un comunicat oficiali in care indica data (si chiar ora) la care se ridica embargoul. Acesta este embargoul si este vital pentru oamenii care vor sa-si construiasca materiale diferite (sau originale) fara sa piarda insa stirea, asa cum se intampla in realitate cu oricine incearca sa nu dea doar o stire de 3 randuri.

  3. Parvan says:

    manifest? :))Sunt doar gandurile personale, de pe un blog personal al unuia care se muta spre digital dupa 11 ani de research 🙂

Comentează