M A N A F U *

MANAFU*

Auto: Parerea mea despre noul A4

Am vazut ca a inceput sa apara noul Audi A4 prin oras. Intr-o zi m-am intalnit cu vreo patru.

Asa mi-am adus aminte ca nu mi-am impartasit experienta din drive test-ul campaniei Generatia A4, lansata de Porsche Romania si Cohn & Jansen | Ashley Holmes.

Cineva spunea la inceputul campaniei ca ar fi trebuit sa implice cunoscatori, oameni care mananca masini pe paine etc. Eu cred ca au avut un grup de oameni foarte bun, cu diferite asteptari de la masini in general, dar intrand clar in target: “lupi tineri” (definitia Audi). Acestia au reusit sa genereze un mix de continut destul de creativ si in acelasi timp buzz pentru campanie si brand.

Inainte sa incep, trebuie sa spun ca am trecut pe Audi venind de pe un VW Passat cu o parte din dotarile noului A4 (frana de parcare electronica, scaune cu reglaj lombar si incalzire, sistem de pornire pe “breloc”, cum imi place mie sa spun). Mai mult, motorizarile erau similare. Deci am putut compara doua masini din aceeasi familie, cu multe puncte in comun.

Cu plus

  • design-ul exterior ce confera acum personalitate modelului. Varianta anterioara era prea cuminte si oarecum prea feminina.
  • farurile fac toti banii si 50% din impresia artistica.
  • foarte usor de manevrat si foarte ascultatoare la comenzi.
  • a raspuns foarte bine la o frana brusca pusa la 120 km/h.
  • pozitionarea schimbatorului de viteze la inaltimea potrivita pentru o manevrare foarte usoara.
  • sistemul multimedia pe care l-am invatat foarte repede.
  • extensia scaunului pentru relaxarea piciorului la drum lung.
  • sistemul audio Bang&Olufsen chiar face diferenta.
  • n-am avut finisaje cu insertii de nuc.

Cu minus

  • plasticul “cameleon” care mi-a adus aminte de ce nu mi-a placut Seat Leon.
  • ceasurile de bord ce pareau luate de la Audi 80 (probabil pentru ideea de heritage).
  • partea centrala a bordului mi-a produs cea mai mare dezamagire. Parea creata in graba din bucati luate de pe diferite modele. Ii lipseste coerenta in design si in combinatia intre tipurile de plasticuri, care nu sunt toate premium.
  • sistemul cruise control pe maneta, ca la Passat, si nu pe volan ca la alte marci.
  • portbagajul la inchidere facea un zgomot “ieftin”, insa poate era o defectiune singulara.

Concluzie
Mi-as lua Audi A4 pentru look-ul exterior, felul in care se lasa condus si pentru ca nu are probleme de imagine. Nu l-as lua pentru interiorul care trebuie reinventat si adus la nivelul exteriorului si din cauza pretului.

Tags: ,

Comentează