MANAFU*

Abonamente Evensys

Life: Intrebarea serii

Va propun un exercitiu. Va rog sa va ganditi, dar sa va ganditi bine, la ultimul spot TV care v-a placut. Trebuie sa fie foarte bun, unul care a iesit in evidenta, a iesit din calupul publicitar, cum se spune.

Acum vine intrebarea: Nu credeti ca agentiile de publicitate ar trebui sa se concentreze mai mult pe cresterea calitatii creatiei si mai putin pe generarea de clipuri funny pentru YouTube?

Tags: ,

Fara comentarii

  1. BasicMarketing.ro says:

    Nu. Cred ca ar trebui sa se concentreze mai mult pe eficienta si sa se duca la niste cursuri de marketing elementar.

  2. Darius says:

    Unii chiar se intereseaza sa faca reclame de calitate.De aceea ne-am gandit si o sa lansam curand un site care promoveaza reclame bine facute. 🙂 Adica din alea cu “substrat” care zic ceva, nu doar promoveaza ceva.

  3. Andrei Rosca says:

    Darius, dar sa stii ca scopul unei reclame nu e sa aiba substrat ci sa produca rezultate.

  4. ipo says:

    Rom cu manelistul. Mi-a atras atentia gen: wtf, cine naiba face reclame cu manele? Dupa care am asteptat sfarsitul spotului sa vad la ce e. Culmea, niciodata n-am prins inceputul spotului, sau ma rog, nu mi-a captat atentia.

  5. Andrei Monciu says:

    mi-au placut multe cele de pe Discovery cu Subaru cu motor Boxer si cea cu Toyota, se vede ca niste oameni chiar au gandit reclamele respective

  6. Cosu says:

    In mod cert rom cu manelistul. E exemplul perfect de reclama pitoreasca ce tinteste si pe aia cu iq redus (ia romu si agata gagica) cat si pe aia care mustacesc cand vad reclama.

  7. georgiana says:

    eu cred ca intrebarea tb pusa in felul urmator: amintiti-va care este ultima reclama care v-a placut si v-a facut in acelasi timp sa cumparati produsul/serviciul? altfel, e arta pentru arta si ne intoarcem 2 secole inapoi…

Comentează