M A N A F U *

MANAFU*

Media: Un nou canal de business pentru ziare

Am auzit eu bine sau doar am visat ca exista un program cu vreo 70 de puncte pentru rebranding-ul Romaniei? Si treaba asta ar avea legatura (si) cu turismul nostru? In fine…

Nu cred ca are rost sa mai zic (si eu) ca mai avem mult de invatat… de fapt corect ar fi sa spunem ca ar trebui sa incepem intai sa invam… pana sa ridicam si noi turismul autohton din groapa care este acum.

Anyway, nu despre salvarea turismul vreau sa va spun acum, ci mai intai despre un post interesant citit la Bradut, ce citeaza Evenimentul Zilei, despre specula cu ziare romanesti pe litoral bulgaresc.

Chioscarii bulgari cumpara ziare romanesti (EVZ, Libertatea, Gazeta Sporturilor, ProSport etc.) de pe la Mangalia, de exemplu si le vand apoi cu 1,5 leva turistilor romani care vor sa fie la curent cu ce se intampla pe acasa.“, spune Bradut.

Lasand la o parte implicatiile de business, mi se pare o chestie chiar interesanta, ceea ce mi-a adus aminte de o alta chestie vazuta la bulgari.

Cand le-am calcat teritoriul acum o luna si un pic, am gasit la ei o editie a The Sun cu preturi pentru piata bulgareasca si cea turceasca, deci clar tintea turistii britanici aflati la plaja in cele doua tari. Nu era scris cu pixul cum probabil ati vazut adesea. Cele doua preturi erau tiparite pe ziar. M-am intrebat atunci ce volum de turisti au atras cele doua tari de i-au facut pe cei de la The Sun sa tipareasca un tiraj (probabil la o tipografie din zona) dedicat lor.

Tags:

Comentează