M A N A F U *

MANAFU*

Advertising: Campania anului

Accept injuraturi pentru acest post.

Mie mi se pare ca lansarea Zu e cea mai tare campanie de anul acesta. Sa fie o saptamana de cand a inceput si de atunci si pana acum au ajuns la mine in cel putin 5 moduri diferite: ziar, tv, outdoor, bloguri si word-of-mouth.

OK, numele nu e cel mai inspirat. Dar ce conteaza? Daca vor stii sa il creasca, chiar ca nu o sa mai conteze. Daca imi aduc bine aminte (am imbatranit si eu!) Kiss FM s-a nascut din Radio Contact. La vremea aceea Contact era undeva in spate, dupa Pro FM si 21. Intr-un an sau asa ceva ajungea numarul 1 pe piata. Deci s-a putut.

Felicitari agentiei!

PROMO: ADVERTISING 2.0 | DIGITAL MARKETING FOR MARKETERS

Fara comentarii

  1. INconstantIN says:

    Subscriu. Nu ţin minte altă campanie de asemenea anvergură (nu vorbesc de bani), cu o asemenea multivalenţă de resurse folosite şi cu toate ustensile “piaristice” exploatate cu brio.Mie mi-a plăcut inclusiv blogul, whoiszu.blogspot.com, care, deşi e pe Blogger, a atras prin materialele video şi acele spoturi pentru ZU.Cred că singurul lucru ce le-a lipsit a fost un viral de impact. Dar, na, nobody is perfect 🙂 .

  2. hoinarul says:

    sunt de aceeasi parere. m-a mirat ca au bagat cei de la intact atatia bani. oricum, toata stima pentru echipa de la Friends. Tranca&co au dovedit ca sunt "cea mai mare agentie mica din tara". o campanie ca la carte care a iesit bine. totusi, e mereu loc de mai bine 😛

  3. TwoTimesBaby says:

    la 500.000 euro? cred si eu. compara te rog cu clandestino (200000 parca) cum ti se pare?

  4. Anonymous says:

    Corect. Cu o singura rectificare. Friends lucreaza pentru ZU din momentul reveal-ului, cand se va spune ce-i cu ZU. Toata campania de teasing a fost realizata in house, de echipa radioului

  5. nwradu says:

    Acum vreo 3 zile am auzit de ZU, dar eu m-am adaptat sa nu vad reclamele pe niciunde. Totusi, atunci cand acele televiziuni, ziare, bloguri si tot ce spui apartin trustului care lanseaza radio-ul, nu e asa greu de realizat campania, nu?

  6. Cristian says:

    @nwraduacum nu crezi ca sunt fan Intact?uite… mama imi aduce cand vine pe la mine cate un exemplar din ziarul gratuit Compact. si mi-l pune pe birou de parca ar fi ceva important de citit. Zu au pus un 125×125 px (glumesc) pe coltul ziarului langa logo. mi-a sarit deci in ochi.ieri ma intorceam acasa si in intersectie la Piata Sudului pe unul din ecranele video de acolo a rulat reclama Zu.l-am vazut zilele trecute pe Mircea Badea cu un tricou cu Zu, iar mai multi bloggeri au scris despre asta.

  7. indieadds says:

    mi se pare inutila crearea unui blog – whoiszu.blogspot.com, in care sa fie promovat noul post, pentru ca mai apoi toate anunturile sa te cheme pe zufm.ro, sau ceva similar.dar de ce nu au promovat postul direct pe zufm.ro?au preferat sa promoveze intr-un blog pe blogspot, iar ulterior sa te cheme pe zufm.rorotld.ro spune ca zufm.ro a fost inregistrat in luna iulie. persona de contact este “din trust”.in plus, nu poti spune ca o campanie de promovare este buna, cat timp brandul nu “spune nimic”

  8. Dragos says:

    Eu am aflat de pe twitter de la Iullia, apoi am intrat pe blog si mi-am dat seama ca era un nou radio. Apoi ieri am vazut la Victoriei un print, dar stiam deja despre ce era vorba. Campanie teaser? Pentru cei care lucreaza in comunicare mai putin. Pentru restul lumii, cam ambigua.Campania anului? Poate doar pentru cativa. Pentru mine, nu.

  9. ipo says:

    Mi se pare o exagerare. A fost o campanie oke in online, dar sorry, n-a creat mare buzz in offline. BTW captcha sucks. 🙁

  10. hoinarul says:

    @indieadds: in primul rand toata campania era creata pe intrebarea “who is zu?” cum faceai tu asta pe zufm.ro? se distrugea tot teasingu, nu crezi? in plus, s-a vazut la campania celor de la graffiti (spune cu fotbal pentru pepsi – daca va aminiti) ca o mica greseala te face sa descoperi ce promoveaza campania si se strica toata munca. mie mi s-a parut o manevra foarte buna sa faci un blog pe un domeniu free.@nwradu: problema e ca cei de la intact nu sunt indeajuns de inteligenti sa se foloseasca mereu de tot trustul.

  11. gerhaldernst says:

    Poate ca gresesc DAR eu nu sunt din Bucuresti. Cum ZU urmeaza sa emita si in tara, in Timisoara, cel putin, pe canelele outdoor nu e niciun semn al ZU. Nimic. Nada. Noroc cu tembelizorul.

  12. Cristian says:

    recunosc ca am exagerat un pic cu titlul, dar e prima campanie care ma “atinge” foarte repede si apreciez asta foarte mult.

  13. Anonymous says:

    Incredibil!Mai are putin si ajunge mai celebru ca… “Persil Automatic”!Get real!

  14. CD says:

    este prezent si in offline. sunt graffiti-uri prin oras si am mai vazut si la unirea la un balcon de la o cladire mai veche atarnat un cearsaf pe care scrie mare “who is zu”…

Comentează