MANAFU*

Abonamente Evensys

Marketing: Elita a devenit DonCafe

Candva cafeaua Elita facea istorie in publicitate. Daca nu gresesc a avut promotia cu cele mai multe plicuri trimise vreodata – un milion si ceva (sper sa nu spun prostii!). De altfel, cred ca intr-un an brandul a iesit campionul investitiilor in publicitate (la ratecard). Restul e can-can, probabil.

Acum Elita si Selected (un spin-off) preiau identitatea Doncafe, un brand destul de tanar, nascut in 1992, dar destul de puternic in Balcani.

Rebranding-ul a costat 15 milioane de euro, care include o campanie de comunicare de 6 milioane de euro, din care 4 milioane au fost dedicati campaniei de advertising.

Lasand la o parte marea provocare a noului brand de a calca pe urmele unuia dintre cele mai cunoscute branduri locale, trebuie sa remarc deschiderea spre cifre a companiei si agentiei. Rar sunt cazurile in care se anunta bugetele campaniilor.

Comentează