M A N A F U *

MANAFU*

Online: Dacia prinde curaj


Tocmai am primit pe mail informatia ca Dacia este brandul cu cea mai buna vizibilitate, conform unui studiu al Realitatea-Catavencu. Dacia a iesit bine si intr-o cercetare facuta de Evensys si Gemius in randul utilizatorilor de Internet la inceputul anului. Mai mult, in studiul High Impact Brands realizat de Synovate pentru revista Biz, Dacia ocupa locul I la capitolul awareness intre brandurile romanesti.

Dacia a fost si primul brand care a avut o campanie mare pe bloguri si primul care a facut o intalnire cu bloggerii. Acum este si primul care face ceva cu tupeu in online, lasand agentia sa presteze aceasta campanie cu clipul de mai sus. Cel putin asa am dedus eu.

UPDATE: Am gresit cu presupunerea mea. Dacia nu are nimic de-a face cu acest clip. Am dedus din datele RNC, unde apare cel care detine domeniul, ca ar fi o campanie Webstyler pentru Dacia. Si chiar vroiam sa ii felicit pentru curaj. Nu stiu cum va reactiona acum Dacia la aceasta bascalie!

[via Zoso]

Tags: , ,

Comentează