MANAFU*

Abonamente Evensys

Trends: Cine influenteaza acum


Agentia Universal McCann a realizat un studiu ce a inclus 17.000 de utilizatori de Internet activi din 29 de tari. Ideea cercetarii a fost sa contureze un portret al noilor oameni influenti si implicarea utilizatorilor de Internet in promovarea brandurilor.

Aici gasiti un rezumat general. Mai sus aveti o prezentare rezultata din acest studiu. Iar de aici il puteti descarca.

Cercetarea a revelat 3 mari idei: Cresterea social media, aparitia prietenilor digitali si proliferarea canalelor de influentare.

Am scos din studiu cateva date despre Romania:

  • 42% dintre internautii romani considera ca blogging-ul e important pentru socializarea cu prietenii.
  • 46% spun ca folosesc retele sociale pentru a intalni oameni noi.
  • 37,2% au vorbit online despre un film.
  • 5,5% dintre internautii romani sunt “super-influencers” (cei mai activi in crearea de continut online si in folosirea instrumentelor web 2.0 si din social media).

PROMO: ADVERTISING 2.0 | SEARCH ENGINE MARKETING SEMINAR

Comentează