M A N A F U *

MANAFU*

Media: Revistele BMG trec din print in digital

Dupa ce anul trecut a decis sistarea aparitiei publicatiilor Campaign si Stuff, pe fondul climatului economic nu tocmai prielnic pietei media, astazi Business Media Group (BMG) a anuntat trecerea in format digital, pentru o scurta perioada, a revistelor Biz, Business Review si BusinessWeek.

Aceasta masura este dictata evident de criza de pe piata media care s-a resimtit inca din primele saptamani ale anului la nivelul tuturor trusturilor de media, avand ca efect concedieri sau reduceri de salarii. BMG spune ca va pastra intacte echipele si nu va interveni asupra salariilor.

Cred ca e o masura indrazneata, chiar foarte indrazneata din partea lor. Si e de apreciat ca tin oamenii si nu au taiat salariile.

Imi place si ideea de revista pe care o poti rasfoi online, BMG devenind astfel primul grup care accepta pariul cel mare cu digitalul. Exista de asemenea mai multe e-papers in grupul Realitatea-Catavencu, dar ele sunt complementare versiunilor tiparite. Ma astept ca multe publicatii sa ramana doar in format digital si nu neaparat doar ca versiuni online (site-uri clasice).

BMG are acum ocazia sa ajunga si la un public mai larg prin distributia pe care noul format i-o asigura si sa isi promoveze prin tryvertising produsele.

Ar fi interesant sa experimenteze acum si niste reclame interactive in revistele lor digitale. Chiar sunt curios cum va arata produsul final.

PROMO: DIGITAL MARKETING FORUM | NU RATA OFERTA SPECIALA!
BLOG: TWITTER.COM/DIGITALFORUM | FOLLOW THE NEWS ON TWITTER

Comentează