M A N A F U *

MANAFU*

Events: Pregatesc Webstock 2009

Am inceput sa lucram la cea de-a doua editie a Webstock, evenimentul nostru dedicat blogosferei si dezvoltatorilor de site-uri si aplicatii web 2.0. Anul acesta vrem sa il organizam in iunie! Pe acelasi format dual: de dimineata pana dupa amiaza vom avea conferintele si workshop-urile, iar seara va avea loc gala premiilor web 2.0.

Si desi multi ar crede ca e usor sa planifici acest eveniment, ei bine, nu este!

Am zis mereu ca e mai greu sa organizezi a doua editie a unui eveniment decat editia de debut. Asteptarile audientei sunt formate, de obicei mult mai mari, iar tu ca organizator trebuie sa iti propui sa fii mai bun.

In cazul Webstock este si mai greu. Pana anul acesta vorbeam mai mult de blogging. Acum insa vorbim de social networks si microblogging la fel de mult. Deci clar ne vom adapta la tendinte si va fi un eveniment de social media.

Apoi, programul este foarte important. Ce teme alegem, ce zone acoperim, ce includem neaparat si ce lasam afara. In mod normal, cred ca ne descurcam singuri sa facem o agenda buna. Anul acesta insa am invatat dintr-un experiment la PR Forum ca audienta iti poate fi un bun sfatuitor. Si asta probabil voi face. Voi cere parerea apropiatilor si “practicantilor”.

Si voi cauta sa implic mai multi oameni cu initiative, care sa completeze proiectele lansate de noi sau de parteneri, cum au fost Project PXL si Campionatul de Darts pe telefonul mobil.

Desi ne-am dori un eveniment mare ca RoBlogFest, cu o mie de oameni, vom pastra totusi un numar de participanti rezonabil. Nu stiu cat de rezonabil, probabil comparabil cu cel de anul trecut: 400 + de persoane. Ne gandim insa sa atragem mai multi oameni sa urmareasca transmisia online. La editia trecuta, 799 de IP-uri unice au urmarit transmisiile live pe durata evenimentului.

Cred ca cel mai important aspect legat de acest eveniment, oferit de Evensys, Vodafone si alti suporteri, este sa strangem la un loc oameni chiar interesati de social media si mai ales implicati.

Cei interesati de eveniment (sa afle noutati si chiar sa se implice) sunt invitati sa intre in grupurile create pe LinkedIn si Facebook. Avem de asemenea si o pagina de feedback aici.

P R O M O
MICROJOBS.RO: JOB-URI VIA TWITTER
SOCIAL MEDIA TRAINING: O NOUA EDTIEI PE 7 MAI
STRATEGIST.RO: BLOG DE SOCIAL MEDIA

Comentează