M A N A F U *

MANAFU*

Online: Cum folosim Twitter (draft)

Am zis si pe Twitter recent ca acest nou canal de comunicare si interactiune tinde sa se transforme intr-un loc de promovare pentru diverse lucruri. Nu e nimic rau in asta, eu unul sunt sustinatorul promovarii in social media, dar totusi ar trebui sa fim atenti la modul in care facem promovarea.

Nu m-am gandit foarte mult la acest mod, de aceea acest post este un draft pe care sper sa il pot duce la bun sfarsit cu ajutorul celor care folosesc Twitter.

Este si o reactie la nivel personal. E posibil ca alte persoane sa nu aiba o problema cu promovarea excesiva care a cuprins Twitter. Si nu vorbesc neaparat de inmultirea ideilor de promovare, ci de repetarea abuziva a unor mesaje prin ReTweet sau prin “programarea” prietenilor sa transmita acelasi mesaj la o anumita ora sau intr-un anumit interval.

Iata ce cred eu:

  • exista mai mari sanse sa fii enervant daca mai mult de trei prieteni repeta la cererea ta acelasi mesaj. Mai bine te gandesti la abordari diferite ale mesajului si le oferi idei diferite, daca tot ii rogi sa te ajute.
  • alege bine prietenii pe care ii vei activa in campanie. Daca ai reusit sa il convingi pe Bobby Voicu sa iti transmita mesajul, chiar nu mai ai nevoie de nimeni. Are cei mai multi followers din Romania si e o voce respectata in online.
  • nu abuza de ReTweet! Am un amic care a dat astazi RT in 8 din 10 mesaje lansate pe Twitter. Cred ca trei RT pe zi sunt suficiente.

Voi ce credeti?™

Evident, acestea sunt niste recomandari, nu reguli. Sunt niste lucruri pe care le voi aplica eu, alaturi de “moderarea” celor care imi vor da follow de acum inainte. Si ca sa dau la final o nota pozitiva postului, voi pregati proiect care sa rezolve partial aceasta problema. Sper sa imi iasa!

Cineva cu resurse de design, development si timp (sa il facem intr-o saptamana) interesat sa dea o mana de ajutor?

P R O M O
MICROJOBS.RO: JOB-URI VIA TWITTER
SOCIAL MEDIA TRAINING: O NOUA EDITIE PE 7 MAI
STRATEGIST.RO: BLOG DE SOCIAL MEDIA

Comentează