M A N A F U *

MANAFU*

Projects: Noutati de la Microjobs.ro (part 1)

Poate ati vazut deja pe reFresh prezentarea Microjobs.ro de astazi dimineata. Am zis totusi sa reiau si eu nouatile de acolo si sa le explic putin si in plus sa le completez (in partea a doua) cu ideile aparute in cadrul discutiei de la Open Coffee.

NOUTATI

  • Specializare pe nisa – Vom restrange aria de acoperire a joburilor la domeniile: marketing, advertising, media, sales, tehnologie, new media
  • Integrarea Cirip.ro – Vom integra in viitor mai multe platforme de microblogging, insa pentru inceput vrem sa avem alaturi de noi Cirip.ro.
  • Trimitere anunt direct de pe site – Pe termen mediu avem in plan dezvoltarea propriei platvorme de microblogging, special creata pentru a trimite anunturi pe Microjobs.ro.
  • Taguri – Desi unii nu le-au vazut relevanta, eu cred ca merita sa le avem si cautam cea mai buna formula. Mai avem in plan sa cream “family tags” sau “micro-clouds”: grupuri de taguri care au ceva in comun (de exemplu: web designer cu web development si designer)
  • Local Microjobs.ro – Am urmarit cautarile si am vazut ca se doresc joburi locale, as aca ne-am gandit sa oferim, pentru inceput, pagini speciale pentru 20 dintre cele mai mari orase.
  • Targetare pe interese – Platforma va stii cine esti si iti va afisa ce ti se potriveste, pe baza istoricului navigarii tale pe site.
  • Matching System – Alerte bidirectionale angajator – candidat pentru momentele cand cererea intalneste oferta pe site.

MONETIZARE

  • Stay-on-top – Pastrarea anuntului in capul listei sau reluarea sa periodica.
  • Background branduit – Ca in unele campanii vazute pe bloguri, putem brandui fundalul. Evident e o chestiune doar de imagine.
  • Interstitials – Cand intri chiar pe homepage sau navighezi din pagina in pagina, putem insera ca un overlayer un anunt mai mare ce poate face trimitere la o colectie de joburi.
  • Success Fee / Pay Per Lead – In unele cazuri, pentru ca incercam sa nu oferim coafeze pentru posturi de programatori, am putea percepe un success fee.
  • Abonamente pentru angajatori – Putem oferi fie abonamente doar pentru un numar de anunturi ce trebuie consumate intr-un interval, fie
  • Jobul zilei – Este o impachetare creativa a unui job “on top”.
  • AdWords model – Permiterea unui numar mai mare de caractere pentru inserarea unui text ad.

Comentează