M A N A F U *

MANAFU*

Media: A fost sau nu a fost?

Zilele trecute am prins un concert foarte tare, dar am ratat sa urmaresc live reactiile generate de laptopul fumegand in emisiunea lui Mircea Badea. Am reusit totusi sa citesc astazi cateva opinii. Le pun mai jos, poate mai e vrea sa le citeasca cineva.

Scenariu de criză cu Şpagatist, Toshiba şi McCann
Mircea Badea a înscenat explozia laptopului?
Înscenare sau accident? Nu, publicitate!
Explozia laptopului lui Mircea Badea, o “înscenare” publicitară
Toshiba & Badea, de ce nu cred că a fost regie

Ieri am primit si eu comunicatul de presa ce anunta ca Toshiba a inlocuit laptopul realizatorului TV cu unul nou, in cadrul programului “Garantia Orice-ar-fi”. Cum de la aparitia incidentului mai multe semne de intrebare au fost ridicate vis-a-vis de veridicitatea intamplarii, ma asteptam sa vad in comunicat o lamurire, ceva. Nimic.

Mai mult, Toshiba a folosit incidentul intr-un spot pentru garantia sa, realizat de Universal McCann si difuzat pe TV in aceste zile. Pagina de Media spune ca reprezentatul Universal McCann “a ocolit un răspuns la întrebarea “A fost premeditat incidentul?” El a declarat că agenţia a “exploatat” momentul”.

Pentru ca am impresia ca nu voi primi (curand) un raspuns la intrebarea “A fost regizat momentul?”, am cateva intrebari: una pentru Toshiba (1), una pentru specialistii in marketing (2) si una pentru audienta / oamenii normali (3).

  1. Au fost recuperate fisierele de pe laptopul ars? Daca nu, ce fel de garantie se acorda in acest caz?
  2. Credeti ca brandul a avut de suferit in aceasta cascadorie?
  3. Daca ti-ar lua foc laptopul, pentru ce suma ai accepta sa apari intr-un spot cu patania ta (usor penibila)?

Comentează