M A N A F U *

MANAFU*

Events: Doua noi training-uri de social media

Am vorbit in mai multe ocazii despre bloguri si social media, in general in fata unor oameni de comunicare si marketing din diverse companii sau agentii. Am inceput anul trecut (aprilie & noiembrie 2008) cu bazele blogging-ului pentru companii, am ajuns apoi in 2009 la o radiografie a social media (martie & mai 2009), pentru a lua in vara (iulie 2009) pulsul relatiei blogger – PR.

Interes a existat si inca exista pentru aceasta zona. Dovada sunt toate campaniile (din ce in ce mai sofisticate) din ultima perioada (Concurs LG, Scoala de Bani, Test-Drive WebCard ING, Windows 7 etc).

OK, mi-am zis ca deja comunicatorii (care lucreaza pe branduri vizibile) au notiunile de inceput, care ar fi acum urmator pas firesc in dezvoltarea unor workshop-uri pe social media. Asa am ajuns la: specializare si punere in practica. Si asa s-au nascut urmatoarele evenimente:

SOCIAL PR ONLINE STRATEGY (BOOTCAMP)

1 1 D E C E M B R I E | S I T E | P R O G R A M | I N S C R I E R I
Mi-am propus sa pun accent in acest eveniment de o zi pe partea practica. De aceea, am dezvoltat un proces de asimilare, creativitate si testare in 3 trepte, pe care il voi aplica la evenimente din alte domenii.

Sub ideea de bootcamp participantii vor parcurge 3 sesiuni ce reprezinta cele 3 trepte pe care trebuie sa le urmeze o campanie de comunicare in social media de la teorie la practica:

FIND OUT > WORK OUT > CHECK OUT

Participantii la workshop vor primi la inceput un pachet de informatii care sa ii ajute sa contureze o campanie, dupa care pot pune in practica notiunile asimilate, iar la final isi verifica ideile si isi ajusteaza tacticile.

Rezultatul final? Fiecare participant va putea creiona o campanie in social media sau va stii sa valideze o campanie propusa de agentie.

SOCIAL MEDIA FOR FINANCIAL SERVICES
04 D E C E M B R I E | S I T E | P R O G R A M | I N S C R I E R I
Primul workshop specializat pe social media care deschide o serie ce va fi continuata in 2010 este dedicat serviciilor financiare. Motivatia este data pe de o parte de campaniile recente si viitoare ale institutiilor bancare in blogosfera, cat si de nevoia de a adapta comunicarea la noile platforme si a superviza imaginea companiilor in mediul online.

Este un workshop de jumatate de zi cu continut adaptat la necesarul de cunostinte pe care oamenii de PR si marketing din domeniu ar trebui sa le detina, cu o analiza a brandurilor financiare in social media, cu studii de caz locale si internationale si bune practici.

Rezultatul final? Fiecare participant va avea un set de instrumente si tactici pe care le va putea aplica in functie de interesele institutiei si un audit al sectorului financiar in social media.

Comentează