M A N A F U *

MANAFU*

Trei idei cu care am plecat de la lansarea modu

Uzantele in PR sunt destul de bine stabilite de ce ceva vreme. Insa nu pentru mult timp. Reducerea aparitiilor in print si cresterea importantei Internetului si a social media sunt probabil cauzele principale care vor duce la transformarea mai mult sau mai putin lenta, dar sigura a acestei industrii.

Iata trei lucruri cu care am plecat de la lansarea modu in Romania.

Dispare programul de la 9 la 5
Traditional si oficial, cei mai multi oameni muncesc de la 9 la 5. Stim ca nu e asa si ca de multe ori ne gaseste noaptea la birou. In viitor insa, la intrebarea “Si programul?” se va raspunde cu: “De la 9 la 9, desigur”. Nu e greu de intuit ca agentiile nu vor mai lucra dupa programul mass-media (ziare si reviste, in principal), cu dupa cel al social media.

Moare comunicatul de presa
Poate este o afirmatie prea dura, insa daca ma uit cum se transforma acum vechea lumea a cartilor, nu vad de ce nu s-ar schimba si cea a comunicatelor. Va fi o schimbare totala (forma si fond). Unii spun ca va fi inlocuit de social media news release. Sau ar putea fi vorba de un business stream (ca in lifestreaming).

Se reinventeaza conferinta de presa
Conferintele de presa sunt OK in cele mai multe cazuri. Problema e ca ramane din ce in ce mai putina presa si mai putini oameni care acopera un domeniu. Ce faci tu om de PR cand la aceeasi ora, in aceeasi zi sunt 3 conferinte de presa si cele mai multe publicatii au doar un om pe domeniu? O solutie ar fi sa te indrepti si spre alte publicuri interesate.

1 comentariu

  1. […] la evenimentul de lansare a telefoanelor modu, in ianuarie, am plecat cu trei idei pentru agentiile de PR. Vorbind recent despre social media cu cativa oameni dintr-o agentie, mi-a dat seama ca in job […]

Comentează