M A N A F U *

MANAFU*

Cannes Predictions la Marketing360

Entuziasmul meu fata de Marketing360 (16 – 17 iunie) creste de la o zi la alta. Acum va pot oferi prima noutate. La finalul primei zile a evenimentului, vom organiza, alaturi de Leo Burnett, deja celebrul concurs Cannes Predictions. Evenimentul ajuns la cea de-a 9-a editie in Romania se adreseaza tuturor celor care vor sa-si testeze talentul si intuitia in a sesiza executiile cu cele mai mari sanse de a castiga la festivalul de publicitate – Cannes Lions, indiferent de locul de munca, experienta sau varsta.

Mecanismul de participare la evenimentul Cannes Predictions este unul foarte simplu: participantii la Marketing360 vor putea viziona un numar de 50 de intrari in concurs, executii ce au fost considerate de reteaua Leo Burnett ca fiind cele mai bune ale anului 2009-2010.

Dintre acestea, participantii vor putea alege 20 de filme pe care ei le considera ca avand sanse mari sa fie premiate de catre juriul festivalului Cannes Lions. Daca ai bifat Grand Prix-ul, ai castigat 50 de puncte. Un Leu de Aur valoreaza 30 de puncte, Leul de Argint iti aduce 20 de puncte, Leul de Bronz – 10 puncte, iar un Leu Titan alte 20 de puncte. Castigatorul Cannes Predictions este participantul care obtine cel mai mare scor in urma votului exprimat si va fi desemnat in saptamana imediat urmatoare festivalului de publicitate de la Cannes (20 – 26 iunie).

Cannes Predictions a fost organizat pentru prima oara in 1986 de catre Leo Burnett Chicago pentru angajatii sai, iar compilatia continand cele 50 de spoturi TV a fost oferita mediei de specialitate. Leo Burnett Romania organizeaza anual evenimentul in tara noastra din anul 2002.

Comentează