MANAFU*

Abonamente Evensys

Cum vi se pare ideea unei conferinte despre Facebook?

Foto via Balakov

Imi place sa spun povestea evenimentului Optimism. Cum am intrebat pe Twitter daca un eveniment despre optimism ar fi interesant si cum am fost coplesit de numarul de raspunsuri primite si apoi de bunavointa unor persoane cu diverse resurse.

Acum, la aproape un an de la acel tweet aruncat mai mult in joaca, vin cu o propunere, de fapt o intrebare serioasa: Cum vi se pare ideea unei conferinte despre Facebook? Si o adresez intai aici pe blog, apoi pe Twitter si pe Facebook, caci vreau sa strang cat mai multe raspunsuri.

Nu este vorba de o conferinta clasica, ci de o intalnire de jumatate de zi, cel mai probabil intr-o zi de vineri, intr-o sala care sa acomodeze 150 de persoane. Evident, vom transmite live online tot evenimentul, iar participarea se va face pe baza de invitatie. Acesta este si modelul aplicat pentru Optimism.

Vad doua sesiuni de discutii si prezentari: una dedicata unor experiente personale pe Facebook si alta dedicata companiilor si brandurilor care fac pasi pe aceasta retea sociala.

Incep de astazi sa caut resursele necesare. Orice idee / propunere / sugestie e binevenita

24 comentarii

  1. zoso says:

    nu e o idee foarte rea, dar cine sa vorbeasca despre ce? cine are destula experienta in asta?

  2. este o intrebare buna si dupa gasirea resurselor efective pentru organizare, am pe lista identificarea speaker-ilor.

  3. David says:

    Cred ca am putea vorbi cateva minute cu ce am facut noi la Snow Explosion 🙂 cea mai mare parte a clientilor nostri au venit prin Facebook, si aceasta in perioada in care erau aproximativ 300.000 de romani pe FB.

  4. Loana says:

    Cred ca s-ar gasi multi interesati. I’m in.

  5. trender says:

    Eu zic ca are cine sa vorbeasca si si despre ce! De la persoane obisnuite, pana la reprezentanti ai companiilor. Se pot gasi persoane ce au atins pragul de 5000 de prieteni care sa spuna de ce si cum au facut-o…
    Au fost deja multe campanii pe Facebook (realizate de companii mari) si ar fi interesant de stiut care au fost rezultatele.

    Stiu cateva exemple concrete de persoane, care cu un Fan Page bine facut pt. firma lor au castigat clienti noi… Asa ca se poate! E o idee buna!

  6. Haotik says:

    E foarte buna ideea, desi mi-e mi-ar place sa stiu mai multe despre cum se foloseste facebook pentru ca desi am cont imi da multe dureri de cap folosirea lui pentru marketing si social media.

  7. Bloghita says:

    O sa fie interesant, dar depinde de speakeri. Daca o sa fie cineva calificat si cu experienta relevanta, ar fi foarte frumos. As veni!

  8. Bleau says:

    Mi se pare o idee buna. Cred ca pentru prima conferinta s-ar gasi si speakeri care sa vorbeasca din experienta (proiecte sau campanii)

  9. Eu susţin ideea, mai ales sesiunea în care companiile îşi vor povesti experienţele pe Facebook.

  10. Alex Lapusan says:

    Interesanta ideea, insa sper sa fie vorbitori care au experienta si ceva de spus, nu doar branduri mari din offline care “intentioneaza” sa faca ceva si vor servi discursuri banale.

    Exista firme care deruleaza campanii pe Facebook, au aplicatii pe Facebook, etc. Nu sunt multe, dar pentru un astfel de eveniment nu cred sa fie problema sa fie atinse subiecte concrete, de interes.

  11. E o idee bună şi sunt sigur că există oameni cu suficientă experienţă cât să poată susţine prezentări pe acest subiect. Trebuie doar să-i găsim 🙂

  12. Pai, daca ai o propunere, shoot!

  13. Astept sugestii de firme aici in comments sau pe mail. Mersi!

  14. B says:

    Cred ca oricine cu destula experienta poate tine un discurs despre facebook si cum se foloseste. Intr-adevar, se pune problema succesului, iar pentru impact trebuie sa fie o persoana cunoscuta.

    Poti sa faci parelela intre facebook si twitter, intre facebook si hi5, asemanarile, deosebirile, tendinte, ce merge bine, ce nu, ce trebuie schimbat, cum ar arata facebook-ul ideal pentru companii, cum ar fi varianta pentru userii de rand, cum a devenit popular, ce anume a cauzat hype-ul, etc.

    Teme de discutie sunt o multime atat tangential cu facebook cat si in-depth. Depinde ce fel de speakeri gasesti, in ce domenii, cum folosesc ei resursa asta de comunicare si cum ar trebui sa o foloseasca. Eventual niste guidelines structurate sub forma unui mic ghid.

  15. Dyna says:

    Pe noi, ăștia de la jurnalism, ne învață ostașii lui Coman că, dacă nu avem facebook, nu existăm.

  16. Foarte bun feedback-ul! Mersi!

  17. teutza says:

    Ai uitat sa mai spui de blog si twitter.

  18. Foarte buna ideea!!!

  19. E o idee buna.
    Se pot gasi speakeri. De la companii as mentiona Republika, merge cineva de la un club gen Gaia sau Ramayana Cafe, la artisti managerul de la INNA (Pagina ei pe facebook are 250k fani) si de ce nu cineva de la eRepublik (games apps)

    Go go go!

  20. alleks says:

    Susţin ideea. Baftă.

    Iar oameni cu experienţă există.

  21. noi am facut pt hackathonul lui 2 parale urmatoarea aplicatie http://www.kubu.ro/temp/fb/fbpoc.htm si o vom lansa in productie sapt viitoare impreuna cu o alta mai interesanta.

    te rog nu fa public comentariul ca linkul e momentan pt cerc restrans.

  22. Costinel says:

    Foarte tare ideea!Si eu sunt interesat de reclama pe facebook foarte mult, mai ales facebook ads….a testat cineva?targetarea fiind un atu fata de google,se obtin rezultate mai bune??

  23. Diana Blinda says:

    Cristi, noi (eu si partenerul meu Liviu Souca) sintem antreprenori si ne administram pagina de FB a companiei noastre.
    Liviu poate fi un speaker la conferinta. Avem lucruri interesante de spus dupa aproape 1 an de FB cu pagina Hansen.

  24. […] pornit acest nou eveniment cu o intrebare pe blog: Cum vi se parea ideea unei conferinte despre Facebook? Si am primit multe raspunsuri. In comentarii si in afara lor. Si fiind impulsionati de frenezia […]

Comentează