M A N A F U *

MANAFU*

Cum se vad brandurile in social media

Am trimis primul newsletter Strategist la 50 de oameni din comunicare si relatii publice. A fost un test si am primit un feedback bun. In centrul sau au fost datele din cel mai recent raport ZeList. Il recomand cu caldura tuturor “posesorilor” de branduri din domeniile: bancar, auto, asigurari, leasing, IT, electronice/electrocasnice, telecom, FMCG, retail.

Printre multe topuri si grafice, veti gasi ca, in mai 2010, in presa online, cele mai vizibile branduri au fost cele din domeniile: auto, electronice, bancar. Cele mai vizibile branduri in blogosfera locala au fost brandurile de electronice, din domeniul IT si cele auto. Cele mai vizibile branduri in “tweetosfera” romaneasca in mai 2010 au fost brandurile de electronice, brandurile auto si cele din IT. Mai jos am pus “Top 50 – Cele mai vizibile branduri”.

FOTO: TERRY JOHNSTON

2 comentarii

  1. parlitul says:

    HA!.. Canon win! (over Nikon .. again)

  2. Georgel says:

    tare articolul

Comentează