M A N A F U *

MANAFU*

Ce este un Social Media Audit?

Din ce in ce mai multe branduri pasesc astazi pe teritoriul social media. Multi gandesc ca acum este momentul pentru a folosi acest nou canal de comunicare, altii vor doar sa il testeze si sa invete despre ele.

Un prim pas pe care companiile ar trebui sa il ia in considerare inainte de a porni o activitate in acest nou domeniu este legat de Social Media Audit.

Social Media Audit (SMA) reprezinta o analiza detaliata a comunitatilor online, cu identificarea liderilor de opinie cheie, analiza impactului acestora in strategia online a brandului si alegerea celor mai potrivite strategii de gestionare a comunicarii cu acestia.

Mai simplu spus: Un SMA iti spune cum este perceput brandul tau deja in social media (ce spun bloggerii si nu numai despre el), unde se poarta discutiile in jurul sau si care sunt principalele subiecte in conversatiile online. La toate aceste insight-uri se adauga o serie de recomandari strategice oferite de consultantul care  realizeaza auditul.

Pentru un brand care doreste sa isi construiasca o strategie de comunicare in social media, SMA este un must have!

Articol publicat initial in newsletter-ul Strategist.

FOTO: BORGHETTI

3 comentarii

  1. bancila says:

    ah! minunat! cred ca ar trebui facut un articol cu: la ce intrebari ar trebui sa raspunda acest studiu ( in detaliu ). Si mai ales … toate companiile care propun clientilor lor SMO ar trebui sa citeasca articolul asta …

  2. se pot face multe. articolul spune ce este SMA. voi aborda si alte aspecte in newsletter. te invit sa te abonezi.

  3. […] Am pornit de fiecare data de la un social media audit, care a oferit foarte multe raspunsuri, unele chiar neasteptate. Poate voi reusi intr-un post viitor sa dezvolt cateva idei. Am mai scris pe subiect insa aici. […]

Comentează