M A N A F U *

MANAFU*

Cele mai multe companii au o strategie pe social media

Intalnesc adesea idei precum “Cele mai multe companii nu cauta un ROI in social media” sau “Companiile nu au o strategie de social media”. Si exista si studii care sustin aceste afirmatii. Exista insa si un studiu care arata contrariul. King Fish Media spune intr-o cercetare recenta ca 72% dintre companii au o strategie de social media, iar dintre cei care inca nu o au, 80% vor face ceva in a “remedia” situatia in urmatoarele 12 luni. Mai mult, 75% au raspuns ca isi vor creste investitiile in social media in aceeasi perioada.

Cat despre ROI, imaginea de mai sus va spune cum masoara companiile eforturile lor in social media.

Evident, este un studiu facut in US si poate la fel de important, cele mai multe companii respondente sunt din zona B2B, insa rezultatele sale ofera niste raspunsuri bune de evaluat si – de ce nu? – de folosit in viitoarele activitati de social media. Studiul poate fi descarcat de aici.

Tags:

4 comentarii

  1. Alin Chiriac says:

    Eu urmaresc prezenta in social media a unor companii puternice in Romania, si de cele mai multe ori impresia este ca au platit un student sa ii vorbeasca de bine pe net. Mai e mult pana se ajunge la campanii social media la standarde occidentale. Parca romanilor le este frica sa incerce lucruri pe care nu le cunosc. Sunt inca timizi la acest capitol.

  2. monis says:

    Sunt de acord cu Alin, dar totusi e de apreciat ca se misca ceva in acest domeniu. Majoritatea companiilor sunt prezente pe retelele sociale, multe au angajati care se ocupa de relatia cu clientii pe forumuri si alte medii. Asa ca interesul fata de acest domeniu este in stadiul incipient la noi, dar totusi se face ceva in acest sens. Mai avem pana cand ii vom prinde pe cei din occident din foarte multe puncte de vedere.

  3. […] Creaza-ti o strategie clara de social media inainte sa te apuci de treaba. Majoritatea companiilor au una. […]

  4. […] Creaza-ti o strategie clara de social media inainte sa te apuci de treaba. Majoritatea companiilor au una. […]

Comentează