M A N A F U *

MANAFU*

5 comentarii

  1. vizy says:

    de rahat! arata mult mai bine vechiul loggo

  2. bogdan says:

    si eu cred ca vechiul logo este mult mai bun, dar cum spuneai si tu, ceea ce mi se pare mai importat este chiar faptul ca neinspirata lor decizie a starnit o furtuna atat de mare de pareri si opinii…

    scriam acum cateva zile pe blog ca baietii “de la GAP pot sa simta pe propria lor piele cat de mult s-a schimbat coportamentul clientilor datorita accesului si transferului foarte rapid de informatie din zilele noastre. clientul poate acum sa dicteze schimbari si o va face din ce in ce mai mult, pentru ca incepe sa-i placa acest rol de forta si decizie”

    parerea mea

  3. nwradu says:

    Doar mie mi se pare ca logo-ul e o treaba a firmei respective si atat? Stiu sa-i recunosc in functie de acea imagine, dar daca e si un logo genial sau nu ce mai conteaza, cata vreme stiu al cui este?

    De exemplu nu am nimic cu noul logo al GAP-ului. De ce conteaza cu adevarat cu e logo-ul Gap?

    Si cum se pupa toata treaba asta cu ce zicea Zoso aici: http://www.zoso.ro/neil-young-despre-fani-si-online/ ?

  4. Harvi says:

    On topic: mie nu imi place logo-ul My Space (e o chestie de gust, mai greu de argumentat). Cred ca au resurse sa scoata ceva mai bun de atat.

  5. Argumentatia de la noul logo MySpace e frumoasa, insa treaba au facut-o pe dos. Logo-ul in sine trebuia sa inspire oamenii, si nu ca MySpace sa creeze o poveste frumoasa care sa sustina un logo urat.

    Se vede ca sunt disperati: pierd cota de piata in favoarea lui Facebook si paradoxal Twitter. Dar un redesign al aplicatiei (incercat partial) si o evolutie a conceptului erau mai greu de incercat decat sa schimbe ambalajul -logoul.

    Bine ca nu au incercat cu:
    MySpace. Nou, acum si cu aroma de [____] unde sa completeze utilizatorul cu aroma preferata 🙂

Comentează