M A N A F U *

MANAFU*

Scriu despre tine pentru ca…

As fi vrut sa am inspiratia sa scriu un post despre motivele pentru care un blog ar publica informatii despre un brand. De multe ori, unele companii nu inteleg ce ii motiveaza pe bloggeri sa scrie despre ele. Seth Godin, unul dintre cei mai cunoscuti oameni de marketing din lume, a scris un post care descrie 20 de astfel de motive. Mi-a propus sa-l printez si sa il tin undeva la vedere.

8 comentarii

  1. Simona says:

    Coincidenta sau nu, si eu am in draft articolul lui, si urmeaza a fi publicat. Ieri am dat de el. Am hotarat sa-l public dupa ce o persoana mi-a zis ca nu-i place motto-ul blogului meu. In articolul lui am gasit cateva raspunsuri pe care le-am dat persoanei respective. 🙂

  2. daninho says:

    cred ca pot fi mai mult de 20 de motive 🙂

  3. Si Henri Ey a scris cea mai interesanta carte despre Constiinta, Seth a tras niste concluzii electronice vecine cu exemplele deduse din gandirea clasica 🙂

  4. @Alex, multumesc pentru link, este interesant, de asemenea blog-ul gazda este intradevar de referinta in lumea Internet profesionista din RO si obtine note mari la capitolul actualitate informatii utile in bransa.

  5. Oricum nu am aflat nimic interesant la Seth, mi se prea disperat dupa bani, in general nu-mi plac disperatii.. imi place umorul lui Gittomer dar sincer le-as da una in nas la aia care suna la 11 dimineata si ma trezesc, adica nu suna o data.. suna ca disperatii de 4 ori.. ce le-am facut eu lor?
    A, mai sunt si disperatii asti care suna pe mobil cu oferte… peretele de vis a vis de pat a facut cunostinta cu telefonul de cateva ori din cauza asta.. nici nu puteti sa va inchipuiti cat de greu este sa dai Off la telefon cheaun de somn

  6. […] de la postul meu de aici, care la randul sau a pornit de la postul lui Seth Godin de aici, Titus Capilnean a realizat pe […]

  7. […] a inceput de la articolul lui Manafu, de fapt nu, de la articolul lui Seth Godin, lui Manafu i-a placut, Titus a zis ca nu se aplica […]

Comentează