M A N A F U *

MANAFU*

Pagina de companie pe LinkedIn

Eu pariez pe potentialul de dezvoltare pe care LinkedIn il are acum la nivel mondial. Gasesc aceasta retea un pic derutanta cu atatea integrari de servicii externe, dar mizez ca oameni vor cauta anumite relatii de business si ocazii de networking, altele decat cele oferite de Facebook, de exemplu. La noi, LinkedIn aproape si-a dublat numarul de utilizatori, ajungand acum la peste 300.000 de romani inregistrati.

LinkedIn a anuntat ieri o relansare a Companies Profiles in Companies Pages. Daca pana acum acest serviciu oferea o descriere a companiei si includea persoanele care si-au declarat apartenenta la ea in profilele personale, acum vorbim de o imbogatire cu recomandari de produse sau servicii si anunturi de locuri de munca.

Din ce am vazut la prima incercare de a crea o pagina pentru Evensys, Companies Pages vor fi utile pentru cei care au o serie de produse ori servicii cat de cat cunoscute, au o dinamica buna a angajatilor si lanseaza constant anunturi de locuri de munca.

Cineva intreba la Social Networks Conference daca in viitor LinkedIn va deveni si un mare site de recrutare. Este o idee de urmarit. Acum insa, dupa lansarea Companies Pages si integrarea in urma cu cateva luni a optiunii follow, cred ca va avea o relevanta mare in recrutarea directa. Personal as cauta sa aflu direct de la companiile pe care le admir / urmaresc ce job-uri disponibile sunt decat sa fac browsing prin sutele de anunturi disponibile pe un site cu anunturi. Vorba reclamei, good things come to those who wait.

Nu rata Social Networks Strategy pe 10 decembrie la Hotel Hilton, evenimentul despre marketing si comunicare in retelele sociale.

6 comentarii

  1. LinkedIn e in prezent cel mai mare site de recrutare a resurselor umane, cel putin pe segmentele middle si top management.
    Pentru orice pozitie in Social Media se cere prezenta pe LinkedIn si o medie de 300-500 conexiuni. E interesant de urmarit cum vor evolua lucrurile.

    P.S Headhunterul George Butunoiu a spus ca inca nu foloseste platforma.

  2. Madalina says:

    Eu il folosesc intens in recrutare de vreo 4-5 ani si sunt surprinsa de faptul ca platforma nu este inca utilizata la adevarata valoare. Punem pariul impreuna si sunt convinsa ca vom castiga:-)

    In afara posibilitatii de a urmari evolutia anumitor companii, ceea ce poate face o pagina de companie si un canal foarte bun pentru Employer Branding, posibilitatea de a vedea prin cine te conectezi cu ceilalti, de a ajunge la persoane si companii direct, printr-o recomandare a unui cunoscut, este de asemenea utila.

    Din fericire in afara tarii este folosita cu mult mai mult succes, majoritatea celor carora le-am transmis invitatii si cu care altfel mi-ar fi fost foarte greu sa pastrez legatura, mi-au acceptat cererea de conectare si am putut comunica cu mult mai mare usurinta in decursul timpului.

    In momentul asta, la noi pare sa fie folosita in proportie de 35% pt conectarea cu fosti colegi si doar 15% pentru recrutare, insa primul procent ma face sa cred ca ne indreptam totusi spre directia potrivita:-)

  3. Pariez ca intr-o saptamana agat ceva pe Linkedin 🙂

  4. Credeti ca momentan, in Romania, e mai potrivit pentru headhunting sau se poate recruta si pentru pozitii entry level?

  5. Madalina says:

    Nu am incercat sa recrutez pentru entry level, dar gandindu-ma la informatiile oferite acolo cred ca poate fi folosit pentru profesionisti cu cel putin 2-3 ani de experienta, nu neaparat entry level. Cel mai util mi se pare atunci cand recrutezi pentru posturi de management si pentru a-ti culege informatii despre persoanele cu care ai intalniri de business.

  6. […] retea sociala care a recunoscut succesul paginilor pe Facebook a fost LinkedIn, care a oferit posibilitatea companiilor sa-si realizeze pagini profesionale, a caror utilitate […]

Comentează