M A N A F U *

MANAFU*

2011 va fi anul Groupon?

S-a vorbit deja de Groupon si refuzul ofertei de peste 5 miliarde de dolari din partea Google. De astazi (sau de putin timp), avem Groupon in Romania, iar AdvertisingAge scrie despre impactul pe care il va avea asupra brand-urilor. Cu aceste noutati si cei 35 de milioane de utilizatori la nivel mondial in gand, am pus intrebarea din titlu. Voi ce credeti?

5 comentarii

  1. Eu sunt sigură că da 🙂 Sunt în Argentina de o lună şi a fost cam primul lucru care m-a întâmpinat (pe atunci ştiam doar de zumzi şi fundeal la noi). Sunt extrem de mulţi utilizatori aici, e o nebunie în toată lumea 🙂

  2. Dan says:

    Criza. Vrem sa scădem cheltuielile. Lumea va accepta să stea la coadă dar să plătească mai puțin.

  3. Marius says:

    Nu stiu daca 2011 va fi neaparat anul Groupon dar sunt convins ca va fi un an al reducerilor,cum a fost si inca mai este 2010.

    Criza nu ne lasa inca,bugetele sunt mai restranse ca in alti ani ,de asta sigur cei mai multi se vor axa pe economisire de bani,evident chiar si la cumparaturi online.

  4. eu says:

    Eu zic ca nu. Poate din punctul de vedere al faptului ca va familiariza cat mai multa lume cu acest gen de cumparaturi.
    Se discuta prea mult pe tema Groupon, sunt deja cateva clone care se misca bine in piata, Groupon va contribui indirect la o si mai mare crestere a valorii acestora.
    Ca tema de studiu, sunt tari in care a intrat pe piata dar nu a ajuns lider pe nisa aceasta.
    O idee buna ar fi sa nu mai facem sugestii de genul acesta.

Comentează