M A N A F U *

MANAFU*

Cum va arata agentia de publicitate a viitorului (apropiat)?

Mai devreme sau mai tarziu, ajungeam si la discutia asta. Sau poate e una mai veche. Ori schimbarile nu vin cu “soc si groaza”, ca sa atraga atentia si asistam de fapt la o tranzitie usoara, chiar naturala, as spune. Vorbesc aici despre viitorul agentiilor de advertising. Ca o paranteza, chiar si industria admite ca nu mai este cool sa lucrezi in publicitate.

Postul acesta este un pretext doar pentru a introduce prezentarea de mai sus. Nu vreau sa aprind niciun foc sau sa analizez piata. Poate totusi o va face cineva din presa. Analiza.

Inchei si va las sa va delectati cu prezentarea, impartasind ce mi-a zis recent un om de PR dintr-o retea de advertising globala: “La noi, la Londra, brief-ul este pus pe masa. Nu conteaza cine ia campania, ca e agentia de PR, cea de online ori cea de publicitate. O ia cel care vine cu ideea cea mai buna!”

3 comentarii

  1. Graphic says:

    Viitorul apropiat? Ramanem Social (!)

  2. Semanticus says:

    Ideea de social media agency aduce mai mult cu un oximoron. Grant trece foarte sumar, fara sa discute(ce inteleg din slideuri) daca si cat de relevanta mai este distinctia dintre agency si agency landscape acum? Consumatorul are deja la dispozitie atat de multe tooluri creative si atat de multe medii de exprimare incat multe dintre joburile unei asazise agentii sociale deja sunt rezolvate la “fatza locului”.
    Agentia asta sociala va fi mai mult un Institut meteorologic care trebuie sa exceleze in prognoza.

  3. […] a publicat în 2010 un articol despre cum va arata agentia de publicitate a viitorului (apropiat), însă acel articol este un pretext doar pentru a îmi exprima propia părere despre agenţia de […]

Comentează