M A N A F U *

MANAFU*

Future of Media

S-au schimbat regulile pentru concursurile si promotiile pe Facebook

Una din bataile de cap ale agentiilor si companiilor active pe Facebook este legata de promotii si concursuri, mai precis de restrictiile impuse pentru ele de marea retea. Teoretic, pana acum cei interesati sa lanseze o promotie / un concurs trebuiau sa ceara acordul Facebook si sa investeasca cel putin 10,000 $ pe reclama. Pe final de saptamana, Facebook a anuntat cateva noutati importante:

1. We no longer require prior written Facebook approval to administer a promotion on Facebook.
2. We no longer require a minimum media spend threshold to support the promotion.

Cu toate acestea, companiile trebuie in continuare sa se conformeze cerintelor Facebook subliniate in Promotion Guidelines.

Dupa ce in urma cu doua saptamani, Facebook a dat o fata noua profilelor de utilizator, pregateste acum si o schimbare pentru Fan Page. De fapt, se pare ca noul design a fost implementat deja, insa a fost retras la scurt timp. Vedeti aici ce va fi nou in pagini.

3 comentarii

  1. Petrvs says:

    Personal mie se pare utilă facilitatea de a te loga “ca pagină”. Te poate scuti de ceva bătăi de cap atunci când inclini spre brandul pe care îl reprezinţi sau către propriile tale păreri.

  2. Da, si asta e o chestie buna. Mai vin si altele!

  3. […] S-au schimbat regulile pentru concursurile si promotiile pe Facebook (decembrie 2010) […]

Comentează