M A N A F U *

MANAFU*

Ce obiective au specialistii social media in 2011

Am intalnit pe final de 2010 si chiar in primele zile din 2011 o serie de companii cu intentii destul de mari fata de social media. Si nu ma refer aici la “sa fim si noi pe Facebook”, ci la planuri serioase si o deschidere pentru integrarea retelelor sociale dincolo de fala numarului de like-uri (cine il are mai mare!). Altele sunt mai deschise catre social media education si vor sa invete sa foloseasca retelele sociale cat mai eficient.

Daca ma uit la studiul Altimeter realizat la finalul anului trecut, gandurile acestor marketeri si comunicatori sunt compatibile cu cele ale semenilor lor din US, responsabili de activitatile social media. Vedeti mai sus ce prioritati au ei.

Nu generalizez, caci “mai e mult pana departe”, dupa cum nici Altimeter nu a facut un studiu reprezentativ, insa toate aceste intalniri mi-au insuflat un optimism si mai mare fata de social media in 2011.

2 comentarii

  1. Bango says:

    Mda… folosirea cat mai eficienta a retelelor sociale este idea viitorului!
    Dar cred ca in loc de “companii” am putea zice mai curand “agentii”. Din alea guvernamentale si cu buget secret…
    Dupa cele intamplate cu wikileaks, rezultatele vor aparea si ele.
    Asteptati putin numai si veti vedea cu totii cum vor fi utilizate retelele sociale in spiritul democartiei si echitatii politically corect-e!
    Cu respect!
    Bango

  2. Marius says:

    Obiectivele de Social Media nu ar trebui sa faca referire la ROI, ci mai degraba la nivelul de conversatie si expunere generata. Rezultatele unei campanii in Social Media trebuie masurate in impact si valoare aduse brandului. O campanie buna inseamna mult mai mult decat unitati vandute, inseamna si “awareness”, imagine de brand, reputatiei, etc.

Comentează