M A N A F U *

MANAFU*

O campanie pentru Gap

Campaniile in blogosfera (si in general in social media) au evoluat destul de frumos la noi, o serie de bloggeri cunoscuti fiind implicati in initiative de endorsement vizibile. O campanie internationala, care imi place foarte mult, este cea facuta de GAP impreuna cu fondatorii Foursquare, motivata probabil de o actiune facuta impreuna de cele doua companii. Am vazut postere din aceasta campanie (cu alte personaje) si la Bucuresti.

Cum ar fi o campanie de genul acesta in Romania? Pe cine ati vedea in ea? Si ce brand s-ar potrivi? Sa zicem ca ar fi chiar Gap.

2 comentarii

  1. Voi merge putin pe langa intrebarea ta. Actiunea facuta de Gap impreuna cu Foursquare m-a dus cu gandul la campaniile deosebite care s-ar putea face si la noi folosind social media ca baza pentru strangerea de informatii. Pornind de la informatiile postate de utilizatori pe conturile lor, o gama larga de branduri ar putea construi experiente palpabile, contacte zic eu foarte valoroase cu ai lor consumatori. Un exemplu ar fi campania realizata de KLM in Olanda: http://www.youtube.com/watch?v=pqHWAE8GDEk

  2. Cezar Bianu says:

    O campanie de genul asta ar insemna un nou episod, sau un episod pilot mai bine zis. As vedea retaileri, sau telefoane – comunicare nush.
    SI ca imagine, cineva la sigur – gen Ilie Nastase, Razvan Lucescu (evident deprinde de campanie, inca nu ma pricep eu bine aici , ..dar invatam )

Comentează