M A N A F U *

MANAFU*

Bilantul Responsabilitatii Sociale pe 2010

Raspund de cativa ani la invitatia site-ului ResponsabilitateSociala de a comenta pe marginea initiativelor de bine de la noi. Cu o mica intarziere, ma alatur si eu grupului mare de oameni care au raspuns deja.

1. Care sunt primele 3 companii pe care le apreciezi cel mai mult pentru cum s-au implicat in societate in 2010 si de ce?
Pot vorbi aici doar de companii cu care am fost in legatura in 2010, insa cred ca overall in “piata” binelui au un impact foarte mare. Numesc aici Petrom cu “Tara lui Andrei”, Vodafone cu “Voluntari de Profesie” si BCR cu “BCR Sperante”. Toate aceste programe si alte pe deasupra au venit cu o idee noua si mai ales au avut rezultate. As adauga aici si “Fundatia Dinu Patriciu”. Cred ca acolo se intampla mai multe lucruri bune decat am reusit sa vedem noi in spoturile TV.

2. In ce masura marile companii au raspuns in 2010 asteptarilor tale in privinta implicarii in societate?
Cred ca exista deja o cultura a responsabilitatii sociale in randul multor companii, care se va imbogati continuu. Nu stiu insa cate din initiativele lor au raspuns celor mai acute nevoi. Evident, toate cauzele au importanta lor, dar in orice comunitate exista probleme majore. Cate dintre acesteaau fost abordate / rezolvate in 2010?

3. Ce asteptari ai de la companii in privinta responsabilitatii sociale pentru 2011?
Mi-as dori sa vad planuri pe termen lung, cu obiective de atins, si mai putin campanii bifate in catalogul anual de CSR, dictate de directiile generale ale companiei-mama etc, etc. Cred ca va trebui sa trecem de faza “anul asta plantam, anul viitor colectam selectiv si peste inca unul sustinem un spital”.

4. Ce esti dispus sa faci pentru a le stimula pe companii sa fie mai responsabile in 2011?
In general, companiile care fac bine se bucura de sustinerea mea. Uneori ma implic in sustinerea cauzelor, alteori aleg serviciile si produsele companiilor respective.

Tags: ,

1 comentariu

  1. […] Mi se pare o idee buna sa sondezi din cand in cand opiniile oamenilor activi online. Poti afla lucruri interesante. De exemplu, companiile implicate in CSR ar putea extrage o serie de idei utile din Bilantul Responsabilitatii Sociale pe 2010, un raport facut pe baza parerilor oferite de 111 bloggeri romani. Am publicat deja raspunsurile mele aici. […]

Comentează