MANAFU*

Abonamente Evensys

Paralela45 intra in f-commerce

Paralela45 intra in grupul inca restrans al companiilor romanesti care isi lanseaza un magazin virtual si pe Facebook. Dupa cum spune agentia de turism, “va fi locul in care vom posta periodic cele mai interesante oferte din portofoliul Paralela45. Este o versiune mai restransa ca functionalitati si oferte a site-ului nostru, unde se va gasi in continuare oferta completa”.

Am facut un mic test cu aplicatia de f-commerce, si in fapt, este vorba de o plasare a comenzii, doritorul urmand a fi contactat prin telefon ori e-mail. Sau acesta poate merge intr-o agentie. Mi se pare utila. Imi place sa fiu contactat mai degraba decat sa sun eu la agentie.

Desi un pic off-topic, merita mentionata aici si ideea eMag de a lansa o versiune mobila a magazinului sau online.

5 comentarii

  1. Salut Cristi,
    Da, este vorba doar de plasarea unei comenzi, fara optiuni de plata (care ar putea fi totusi utilizate pe viitor), fara obligatii contractuale. Este vorba doar de o intentie de cumparare din partea utilizatorului de Facebook, fan al paginii Paralela45 (http://www.facebook.com/Paralela45).
    Acelasi utilizator poate alege si metoda de contact preferata, (mail,telefon sau prezenta la unul din sediile P45).
    Multumim pentru mentionare, stau la dispozitia ta, cat si a cititorilor manafu.ro pentru orice intrebare 🙂

    Auras Geambasu
    Project Manager Paralela45.ro

  2. katai says:

    Ce e interesant despre companiile care incearca si ideea de f-commerce e ca d.p.d.v. a profitului nu sunt chiar atat de buni. E buna prezenta pe on-line dar ne rezumam la atat? Din cate stiu, din surse interioare, ca paralela45 nu este clasata printre primele 3 agentii de turism cele mai bune din Romania, si totusi fac si f-commerce.

  3. Auras says:

    @Katai Ti-as sugera sa-ti verifici sursele. In caz ca nu stiai, “Paralela 45″ a fost aleasa cea mai de incredere agentie de turism din Romania (pentru al treilea an consecutiv), in urma studiului Trusted Brands 2011, realizat de revista Readers Digest. Uite si link: http://www.paralela45.ro/blog/2011/03/18/readers-digest-paralela-45-este-cea-mai-de-incredere-agentie-de-turism-din-romania

    Cat despre profituri, P45 este in continuare una din cele mai mari companii de turism din Romania, lucru usor verificabil 😉
    In acelasi timp, P45 este una din cele mai active companii in mediul online (inclusiv social media), iar f-commerce este doar una din directiile in care dorim sa experimentam 🙂

    Numai bine,
    Auras

  4. katai says:

    chiar daca a fost aleasa ca cea mai de incredere agentie de turism nu inseamna ca e si cea mai buna:)
    cat despre una dintre cele mai mari companii de turism, deasemenea voi “sapa” mai adanc sa am niste statistici mai sigure:) iar cand voi sti voi publica:) pana atunci n-am ce comenta
    cat despre f-commerce va doresc multe felicitari

    Respecte mr. Project Manager P45 :))

  5. Ionut Stoian says:

    Sambata, 30.01.2016, am facut rezervare prin aplicatia Android Paralela 45. Aceasta rezervare a fost confirmata prin e-mailul primit de la vanzari @ paralela45.ro.
    Duminica, 31.01.2016, am dat reply la mailul de confirmare primit de la vanzari si am solicitat sa mi se calculeze si alte servicii suplimentare.
    Pe 01.02.2016, am sunat la Call Center pentru urgentarea calculelor pentru serviciile suplimentare solicitate ulterior si mi s-a comunicat ca nu exista in sistem confirmarea rezervarii mele iar oferta agentiei este la un pret mult mai mare decat cel confirmat pe e-mail. Am solicitat sa se verifice in sistem oferta facuta prin aplicatia din Android deoarece si la ora actuala pretul este la fel ca cel confirmat pe mail cu o zi inainte.
    Conform contractului cadru, publicat si pe site-ul Paralela 45: “Este responsabilitatea agenției de turism de a informa turistul prin orice mijloace convenite în scris cu acesta (telefon, mail, fax etc.) dacă rezervarea pe care a solicitat-o s-a confirmat.” Ori, e-mailul cu subiectul “Confirmare rezervare efectuata din aplicatia Paralela45”primit pe 30.01 de la vanzari @ paralela45.ro reprezinta intocmai confirmarea agentiei.
    In seara zilei de 01.02.2016, am intrat din nou in aplicatie si am costatat ca apareau aceleasi preturi, motiv pentru care am refacut inca 2 rezervari, pentru care am si primit din nou confirmari pe e-mail de la vanzari @ paralela45.ro iar de aceasta data am facut si captura de ecran cu preturile afisate.
    Incepand de marti 02.02.2016, nu se mai pot face rezervari prin aplicatia android Paralela 45. Miercuri, 03.02.2016, am primit raspuns de la Paralela 45 in care mi se comunica ca cererea mea a fost procesata eronat si ca din punctul lor de vedere problema este rezolvata.
    Daca intr-adevar a existat vreo eroare in aplicatie, aceasta este responsabilitatea agentiei si ar trebui sa si-o asume.

Comentează