M A N A F U *

MANAFU*

Promotiile prin SMS, o piata de 2 milioane de euro in 2010

Numarul de promotii cu inscriere prin SMS a crescut anul trecut cu 80% fata de 2009, potrivit unui raport Voxline Communication asupra pietei in 2010. Companiile din sectorul alimentar au fost cele mai active in utilizarea acestui canal de comunicare.

Cateva date din 2010:

  • 20% dintre companiile monitorizate au facut promotii cu inscriere prin SMS pentru prima oara.
  • 64% din promotiile monitorizate in 2010 au avut ca suport pentru inscriere si un site web, de cele mai multe ori dedicat (53% dintre acestea), iar 7% dintre toate promotiile au avut pe langa SMS si Web si o alta modalitate de inscriere in concurs (site adaptat pentru mobil, apel telefonic sau talon trimis prin posta).
  • A scazut cu 10% numarul promotiilor care nu folosesc coduri unice pentru inscrierea in promotie, consecinta a nevoii de monitorizare in timp real pe care o ofera utilizarea codurilor unice pe ambalajele produselor participante.
  • Nu a mai fost observata utilizarea aceluiasi numar de telefon pentru mai multe promotii simultan, aceasta fiind atat consecinta fireasca a evitarii problemelor pe care le ridica implementarea de campanii simultane pe acelasi numar scurt cat si cresterea bazei de date cu numere pentru astfel de actiuni
  • Valoarea premiilor (cumulate) a fost in 2010 de peste 30 000 000 RON (crestere de 20% fata de 2009).

Raportul complet poate fi solicitat de companiile interesate direct celor de la Voxline la adresa de e-mail: office [@] voxline [.] ro.

Comentează