M A N A F U *

MANAFU*

Cat de des trebuie sa postam pe Facebook?

Completez seria de insights despre activitatea in social media, mai ales pe Facebook, cu cateva informatii despre frecventa cu care ar trebui sa postam. O analiza SocialBakers arata ca brandurile de top au publicat, in medie, pe Facebook cel putin o data pe zi in ultimele trei luni. O activitate mai intensa au institutiile media, care au postat in medie de 7 ori pe zi.

Acestea sunt date orientative. Nu cred ca exista un numar ideal. O data pe zi ar fi decent. Apare fireste si “problema calitatii” materialelor, multi probabil militand impotriva cantitatii. Cred ca fiecare brand ar trebui sa incerce / invete sa fie relevant si sa pastreze un ritm constant pentru postari. O spun din experienta mea din blogging. Si ar trebui sa generam interactiune cu audienta. Pe Facebook, probabil conteaza mai mult ca in blogging.

Alte pareri?

In fiecare zi de luni, voi publica aici blog un post despre Facebook, ce va aduce informatii noi sau utile pentru companii. Aceste posturi vor putea fi citite urmand si tag-ul Facebook Monday

3 comentarii

  1. Ivan Mihaela says:

    Zilele trecute ma intreba cineva de cate ori /lună e indicat să distribuie comunicate de presă. Răspunsul meu a fost : de câte ori e cu adevărat nevoie, atunci când ai de comunicat, cu adevarat ceva. Aici e aproximativ aceeaşi situaţie.
    Am lecturat analiza SocialBakers şi în primă fază, am avut senzaţia că ţine de domeniul apoi de vechimea organizaţiei, însă nici pe departe.
    Cred că, ţine de obiceiul creat de fiecare. Luăm exemplul tău! Ne-ai obişnuit cu postări zilnice. Eu cel puţin, am un habit, în fiecare seară pe la 22, îmi apare newsletter-ul de la tine.
    Atata timp cât sunt de calitate, nu are de ce să te deranjeze.
    De asemenea, postările , le percep ca fiind nişte liante, între brand şi consumatori.
    Cu una, cu alta, părerea mea e că postezi atunci când ai cu adevărat ceva de transmis, iar ca şi brand sau media ai capacitatea de a conştientiza acest lucru.
    Ah …pe de altă parte, e posibil ca în aceea perioadă de penetrare să postezi mai mult, să cauţi să aduci informaţii noi, să te faci auzit, iar după ce ţi-ai format un public să îi obişnuieşti cu un anumit număr de postări. Acum am început să lucrez la analiza Napolact şi din acest punct de vedere, dar maaare mi-a fost mirarea să văd că nu au o pagină de Facebook pusă la punct.

  2. De acord cu partea de continut, aici foarte multi nu inteleg ca daca te respecti ca si companie, ai pe cineva care se ocupa de social media non stop 🙂

  3. Gigi says:

    Ar fi interesant si un articol legat de orele la care este cel mai bine de postat…

Comentează