MANAFU*

Abonamente Evensys

Cinci tipuri de training in social media

Avocatii devin ambasadorii social media! Cu aceasta impresie am ramas dupa intalnirea cu echipa DLA Piper din Romania, in urma cu o luna. Ne-am regasit apoi intr-un articol pe Wall-Street.ro. Chiar recomand celor din companii sa citeasca “Pe Facebook sau Twitter la serviciu? Pro sau Contra“.

De ce training?
Una dintre ideile subliniate de Monica Georgiadis, coordonatorul practicii de dreptul muncii de la DLA Piper, este legata de social media education in randul angajatilor, in primul rand pentru a pune pe masa riscurile la care fiecare individ se expune si totodata pentru a sublinia bunele practici ce tin si de regulile companiei. Adevarul este ca o discutie cu avocatii despre social media te cam pune pe ganduri. Pe multe ganduri.

Cate companii, atatea training-uri?
Unul dintre cei mai respectati analisti social media din lume, Jeremiah Owyang, a identificat recent pe blogul sau cinci dintre cele mai solicitate tipuri de training-uri in social media de catre companiile din US. Acestea ar fi (cu notele mele):

  • Executive Training – Cred ca managementul ar trebui sa fie deschis la a intelege macar impactul social media in viata companiilor.
  • Core Team Training -As include aici departamentele de “evanghelisti” pe care unele companii le au si la noi. Ei duc mai departe vorba. Si in interior, si in exterior.
  • Business Units Training – Toate departamentele cheie dintr-o companie ar trebui, la fel ca managementul, sa fie la curent cu social media basics macar.
  • Employee Training – Exact ce spuneam mai sus si ce spune articolul de pe Wall-Street.ro.
  • Partner Training – Partenerii trebuie sa inteleaga politica de social media a companiei cu care lucreaza.

Discutiile despre social media devin si la noi din ce in ce mai sofisticate, iar nevoile de asimilare se fac simtite in locuri care nu ne trec prin minte acum. Voi reveni cu un alt post pe aceasta tema despre tipurile de training in social media pe care le-am intalnit eu in ultimii doi ani.

2 comentarii

  1. Manuel says:

    Am vazut pe Mashable ca dincolo sunt foarte bine inchegati pe domenii si subdomenii ce tin de social media. Ptiu, nici nu stiam cat este de mare social media si ce implica. Trebuie sa invat mult 😀

  2. Gabi says:

    Poate ca avocatii devin avocatii social media, dar in acelasi timp si anumiti oameni de internet se declara impotriva folosirii acesteia de catre angajati. Ma gandesc acum la Seth Godin care a avut anul acesta un post in care isi exprima aceasta opinie.

Comentează