M A N A F U *

MANAFU*

Agentiile de publicitate si social media

Iata cum a intrat pe Twitter Goodby, Silverstein & Partners (San Francisco), agentia care a dat nastere celebrei campanii “Got Milk?”. Acum stau si ma gandesc ce agentii de advertising de la noi folosesc Twitter. Hmmm!?

3 comentarii

  1. Îţi răspund la ultima întrebare: foarte puţine. If there are any.

    În weeikendul anterior a avut loc Cupa Agenţiilor la fotbal şi am fost neplăcut surprins să văd că hashtagurile dedicate de pe Twitter erau utilizate doar de membrii Echipei Bloggerilor, invitaţi de onoare la competiţie. Extrem de puţine agenţii au utilizat canalul de comunicare într-un context care se preta la asta. Iar atunci când au utilizat Twitter-ul pentru a comunica, au făcut-o mai degrabă persoane din grupul respectiv ca titlu individual.

    E doar un exemplu care ne arată că există potenţial. Normal, de altfel, din moment ce nimeni nu foloseşte încă 🙂

  2. De la noi sunt destule agentii care au conturi de twitter. Unele pur si simplu pentru prezenta, altele pentru interactiune, altele pentru amandoua. Din cate am vazut pana acum McCann, Wunderman, Friends sunt cele mai active agentii pe twitter. Restul nu-mi fac atat de mult simtita prezenta.

  3. Pandutzu says:

    @mircea: pai Echipa Bloggerilor a avut ofiter de presa priceput :))

    @laurentiu: ar mai fi si BORTUN OLTEANU, dar ei intra la PR

Comentează