M A N A F U *

MANAFU*

Pentru un potential manual de social media

Inspirat de Victor, lansez o intrebare: Ce campanii de la noi facute vreodata ar putea intra intr-un asa-zis manual de social media? Maine am o prezentare la High Impact Friends si as vrea sa le prezint. Eu am deja o serie de exemple si chiar ma gandesc sa le strang (alaturi de altele) intr-un proiect online sau chiar tiparit. Dar asta e doar o idee aparuta acum, sigur maine am prezentarea si mi-ar prinde bine suportul vostru.

Puteti lasa in comentarii propunerile voastre, eventual cu argumente. Mersi!

9 comentarii

  1. Radu Oncescu says:

    As include campania “Drumul Mingii” a dlui China-Birta si cea care priveste lansarea marcii de bere “Desperados” – “Desperados Party”.

  2. Iulyan says:

    Campanii mai recente ar fi:
    Drumul Mingii – Timisoreana
    Desperados
    LG 3D
    #prinromania

  3. Andreea says:

    hello, eu m-as orienta spre
    Desperados si partyul de lansare,
    Nescafe si eva.ro care au avut un impact f mare si in social media.

  4. Drumul mingii, Redescopera Romania, astea-s top of mind. daca imi aduc aminte si de altele de top revin.

  5. TweetIE8 a fost foarte interesant, cu cartea aceea de ’amintiri din copilărie’. Redescoperă România a avut un impact foarte bun și a rămas în memoria colectivă.

    [auto-promo] Propun și campania online/radio/TV a relansării eOk.ro din primăvara 2008 (au trecut fix 3 ani, era pe vremea când bloggerii scriau de plăcere și campaniile online erau rare precum autostrăzile din România :-).

  6. Vlad Piersec says:

    Din punctul meu de vered, ce al unui rookie aș spune că ”Redescoperă România” a fost una destul de bună…

  7. Bleau says:

    Merita mentionata si campania de lansare #Decatorevista pe Twitter 🙂

  8. KorinaMS says:

    Redescopera Romania, Desperados

Comentează